sedadar sedadar .

sedadar

اجاره جرثقیل در شمال تهران

آیا با نکات مهمی که در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران باید به آن ها توجه کنید آشنا هستید؟

بسیاری از شهروندان، شرکت ها و سازمان های مختلف در بخش های مختلف پایتخت به دنبال اجاره جرثقیل در شمال تهران هستند. هر یک از این افراد ممکن است برای کاربری خاصی نیاز به اجاره این تجهیزات داشته باشند. برای همین نوع جرثقیل (نوع دکل، کفی، کابین و …) در زمان کرایه این تجهیزات مهم خواهد بود.

در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از انواع جرثقیل برای حمل اشیا و ماشین آلات سنگین هستید، باید به مشخصات جرثقیل مانند طول دکل، نوع کابین و توان باربرداری آن توجه داشته باشند.

جرثقیل نوین یکی از ارائه دهندگان خدمات اجاره جرثقیل در شمال تهران است که در صورت نیاز شهروندان تهرانی و شرکت های ساختمانی یا سایر شرکت های تولیدی و خدماتی امکان ارائه بهترین نوع جرثقیل را متناسب با کاربری شما خواهد داشت.

برای همین در صورت نیاز به اجاره این تجهیزات در محلات مختلف قرار گرفته در شمال تهران می توانید با کارشناسان حاضر در دفتر جرثقیل نوین تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای اجاره بهترین نوع جرثقیل در اختیار شما قرار دهند.

ما در ادامه این متن تلاش کرده ایم تا به انواع جرثقیل و کاربردهایی که هر یک از آن ها می توانند داشته باشند اشاره کنیم تا با تنوع این تجهیزات و کاربری هر یک بیشتر آشنا شوید.

اهمیت توجه به انواع جرثقیل
اولین سوال مهم در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران این است که نوع جرثقیل چه اهمیتی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر توجه کرد:

تنوع پروژه های سنگین و تفاوت وزن اجسام
امروزه پروژه های کوچک و بزرگ زیادی هستند که در بخش های مختلف کلان شهر تهران در حال اجرا می باشند. هر یک از این پروژه ها نیازمندی های خاص خود را دارند.

علاوه بر این ممکن است نیاز به جا به جا کردن یا حمل انواع اجسام سنگین، ماشین آلات یا وسایل نقلیه کوچک و بزرگ با اوزان مختلف در شمال تهران باشد.

این اجسام و ماشین آلات ممکن است از یک تن تا بیش از ده تن وزن داشته باشند. برای همین برای غلبه بر نیروی گرانش زمین و بلند کردن آن ها یا برای حمل آن ها بر روی کفی جرثقیل نیاز به نیروی متفاوتی خواهد بود.

تفاوت کاربری انواع جرثقیل
در زمان کرایه این تجهیزات باید توجه داشته باشید که انواع جرثقیل ممکن است برای کاربردهای مختلفی (مانند حمل انواع خودرو و وسیله نقلیه، انتقال مصالح ساختمانی، حمل و تخلیه بار یا سایر کاربری ها) مورد استفاده قرار گیرند.

دلیل اهمیت توجه به نیازمندی پروژه و کاربری جرثقیل چیست؟
به طور حتم در نظر گرفتن این نیازمندی پروژه و آشنایی با مشخصات این تجهیزات، در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دستگاه را برای رفع مشکلات خود اجاره کنید.

برای روشن شدن موضوع در ادامه به چند کاربری مهم که در آن ها نیاز به استفاده از جرثقیل برای حمل یا جابجایی اجسام سنگین در شمال تهران است اشاره شده است:

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای حمل خودرو
یکی از مهم ترین کاربردهایی که تقریبا بسیاری از شهروندان در شمال تهران به طور روزمره نیاز به استفاده از جرثقیل برای انجام آن و رفع مشکلات خود دارند، حمل خودرو اعم از انواع خودروهای سواری شخصی، وانت بارهای سبک و حتی وسایل نقلیه سنگین مانند انواع اتوبوس و کامیونت است.

در صورتی که هر یک از این وسایل دچار نقص فنی شوند، یا به دلایلی مانند بروز سوانح رانندگی در هر یک از بخش های شمال تهران امکان حرکت نداشته باشند، نیاز به اجاره جرثقیل برای حمل آن ها به مکان مناسب مانند تعمیرگاه یا پارکینگ خواهد بود.

برای همین یکی از مهم ترین کاربردهایی که نیاز به اجاره جرثقیل شبانه روزی در شمال تهران وجود دارد نیاز به استفاده از آن برای حمل انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین است.

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای پروژه های عمرانی
جرثقیل هایی که برای پروژه های عمرانی استفاده می شوند به طور معمول دارای دکل های بلندی هستند. از این تجهیزات برای بلند کردن مصالح یا اجسام دارای اوزان بالا به ارتفاع های مشخص استفاده می شود. برای همین است که تفاوت های عمده ای بین جرثقیل های مورد استفاده برای هر یک از این پروژه ها وجود دارد.

به همین دلیل است که نیاز به مشاوره برای انتخاب بهترین نوع جرثقیل که علاوه بر توان اسمی مشخص دارای طول بوم و شعاع یا ارتفاع باربرداری لازم باشد برای این کاربردها بیشتر است.

به خصوص که تنوع پروژه های عمرانی که در بخش های مختلف تهران بزرگ و به خصوص در شمال تهران در حال اجرا هستند بسیار زیاد است. برای مثال برخی از این پروژه ها مربوط به واحدهای مسکونی و تجاری هستند و برخی دیگر نیز برای توسعه زیرساخت های شهری در حال اجرا می باشند.

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای بارگیری و تخلیه بار
استفاده از جرثقیل هایی که توان بارگیری یا تخلیه بار را دارند بیشتر در اسکله ها یا مراکز عمده خرید و فروش کالا و محصولات است. برای همین در بیشتر موارد شرکت های تولیدی یا مراکز عرضه کننده این محصولات ممکن است نیازمند اجاره جرثقیل به این منظور باشند.

برای همین است که در برخی از کاربردها دیده می شود که تقاضا برای اجاره جرثقیل در شمال تهران برای بارگیری یا تخلیه محصولات یا تولیدات مصرفی و واسطه ای است که دارای اوزان بالایی هستند.

از جمله می توان به بارگیری و تخلیه آهن آلات سنگین یا سنگ های ساختمانی اشاره کرد که به دلیل وزن بالای خود نیاز به استفاده از جرثقیل برای بلند کردن یا جابجایی دارند.

چرا برای اجاره جرثقیل در شمال تهران نیاز به مشاوره خواهم داشت؟
با توجه به تنوع بسیار بالایی که انواع جرثقیل (با توجه به طول دکل، توان باربرداری یا توان اسمی و سایر مشخصات خود دارند)، مشاوره برای اجاره جرثقیل در بسیاری از کاربردها ضروری به نظر می رسد.

در ادامه تلاش شده است تا انواع جرثقیل با توجه به این مشخصات یا توان باربرداری آن ها به طور خلاصه مورد بررسی قرار گیرند. در این راستا به چند نوع جرثقیل که شاید در بسیاری از کاربری ها مفید واقع اشاره خواهد شد.

پرکاربردترین انواع جرثقیل در شمال تهران
چند نوع جرثقیل که بیشتر توسط شهروندان یا شرکت ها و سازمان ها در شمال تهران استفاده می شوند عبارت هستند از:

جرثقیل خاور
این نوع جرثقیل شباهت زیادی به خاورها یا کامیونت های معمولی دارد. با این وجود به دلیل دارا بودن یک دکل با ساز و کار خاص (که برای بلند کردن اشیا یا اجسام سنگین استفاده می شود) کاربری متفاوتی دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل خاور با استفاده از دکل یا کفی خود می تواند برای حمل یا جابجایی انواع اجسام و ماشین آلات تا وزن چند تن مورد استفاده قرار گیرد.

جرثقیل 10 تن
اگر چه جرثقیل خاور گزینه مناسبی برای کرایه و حمل اجسام دارای وزن یک تا چند تن است، اما توان باربرداری آن محدود است و در اغلب موارد کمتر از 5 تن می باشد.

این در حالی است که جرثقیل 10 تن همان طور که از نام آن مشخص است دارای ظرفیت ده تن است. برای همین است که توان بیشتری برای حمل بار یا حمل وسایل نقلیه دارای وزن کمتر از ده تن دارد.

برای همین در صورتی که اجاره جرثقیل خاور (یا سایر انواع جرثقیل که دارای توان 5 تن یا 7 تن هستند) پاسخگوی نیاز شما نباشد، شاید اجاره جرثقیل 10 تن بتواند مشکلات شما را رفع کند.

پس در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران شاید این جرثقیل ها بهترین گزینه برای استفاده باشند.

جرثقیل 30 تن و توان بالاتر
این جرثقیل دارای توانی به مراتب بالاتر از جرثقیل 10 تن است و برای همین در کاربردهای بسیار سنگین امکان اجاره و استفاده از آن را خواهید داشت. لازم به ذکر است که انواع دیگر جرثقیل هستند که شاید دارای توان های بالاتر باشند. برای مثال می توان به جرثقیل 40 تن و 50 تن اشاره کرد.

امروزه برای برخی از پروژه های سنگین حتی امکان استفاده از جرثقیل هایی با توان بالای صد تن نیز وجود دارد. البته این جرثقیل ها در سطح شهر تهران کمتر دیده می شوند.

ما در مورد توان انواع جرثقیل و کاربرد هر یک از آن ها بیش از این صحبت نخواهیم کرد. اما می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران ضمن تماس با کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه این تجهیزات مشورت کنید تا بهترین دستگاه را در اختیار شما قرار دهند.

اجاره جرثقیل کفی دار در شمال تهران
جرثقیل های کفی دار در زمره جرثقیل های متحرک قرار می گیرند که امکان حمل بار را دارند. برای همین دارای کاربری های خاص خود هستند. برای مثال می توان به امکان استفاده از جرثقیل کفی دار برای حمل خودروهای شخصی که دچار سانحه شده اند اشاره کرد. یا به حمل انواع ماشین آلات سنگین با استفاده از کفی آن ها اشاره نمود.

توان جرثقیل کفی دار چقدر است؟
خوشبختانه در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران (که دارای کفی برای حمل خودرو و … باشد) شرکت های معتبری هستند که این تجهیزات را با توان زیر 5 تن تا بالای 10 تن دارند. برای همین امکان کرایه آن ها را خواهید داشت.

اجاره جرثقیل دارای دکل بلند
یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در بسیاری از جرثقیل ها نقش اصلی را در بلند کردن و جابجایی اجسام سنگین به طور موفقیت آمیز دارد دکل آن است.

برای همین است که در صورت نیاز به اجاره جرثقیل ممکن است توجه به طول بوم یا مشخصات دکل جرثقیل بسیار مهم باشد. به خصوص برای کاربری هایی (مانند حمل مصالح در پروژه های ساختمانی)، ممکن است نیاز به حمل بار تا ارتفاع مشخص باشد. در این حالت طول بوم و مشخصات دکل جرثقیل بسیار مهم خواهد بود.

هزینه اجاره جرثقیل در شمال تهران
یکی از مهم ترین مباحثی که برای شهروندان و شرکت های عمرانی مهم است و باید به آن اشاره شود هزینه لازم برای اجاره جرثقیل در شمال تهران است.

به طور حتم این هزینه ها با توجه به توان جرثقیل یا کاربری آن متفاوت خواهد بود. هر چه توان جرثقیل و حساسیت پروژه بیشتر باشد ممکن است هزینه اجاره جرثقیل نیز افزایش یابد.

برای مثال هزینه اجاره جرثقیل خاور در شمال تهران کمتر از هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 10 تن یا 30 خواهد بود و هر چه توان جرثقیل افزایش یابد به طور پلکانی شاهد افزایش هزینه ها خواهیم بود. برای همین است که در صورت نیاز باید به طور جداگانه از تعرفه استفاده از انواع جرثقیل در کلان شهر تهران اطلاع حاصل کنید.

لازم به ذکر است که هزینه اجاره جرثقیل در شمال تهران به طور معمول به یکی از صورت های زیر محاسبه می شود:

ساعتی
شیفت کاری
روزانه
هفتگی
ماهانه
قراردادی
آیا امکان اجاره جرثقیل به صورت بلند مدت وجود دارد؟
بله. شما می توانید با توجه به مدت زمانی که نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران دارید به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت از این تجهیزات استفاده کنید.

–        اجاره کوتاه مدت جرثقیل
به طور حتم به این نکته توجه دارید که برای مثال اگر قصد اجاره جرثقیل در تهران برای حمل خودرو را داشته باشید، با توجه به کوتاه مدت بودن زمان کرایه این تجهیزات، هزینه اجاره آن ها به صورت شیفت کاری یا با توجه به مدت زمانی که از جرثقیل استفاده می کنید تعیین خواهد شد.

–        اجاره بلند مدت جرثقیل
برای پروژه های ساختمانی و برج های مسکونی که برای مدت زمان زیادی نیاز به استفاده از جرثقیل های دارای دکل های بلند دارند، اجاره جرثقیل به صورت بلند مدت بوده و هزینه آن با توافق بین طرفین محاسبه خواهد شد.

خوشبختانه شرکت های مختلفی هستند که در کلان شهر تهران امکان اجاره جرثقیل به شهروندان محترم یا شرکت های و سازمانی های قرار گرفته در پایتخت را دارند. برای همین می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل برای حمل خودرو، پیشبرد پروژه های ساختمانی، بارگیری و تخلیه بار یا سایر کاربردها از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۵:۵۱ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

سئو سایت پزشکی در ارومیه

سئو سایت پزشکی در ارومیه، آن هم برای شهری که سابقه تاسیس اولین بیمارستان به شیوه نوین را در ایران دارد، فرایند غریبی به شمار نمی آید. همچنین ارومیه اولین مرکز آموزش پزشکی را نیز به خود دیده است. پس درواقع سر آغاز آموزش علم پزشکی و طبابت در ایران را میتوان از کلان شهر ارومیه دانست. کلان شهرر ارومیه، دهمین شهر پر جمعیت ایران و دومین شهر پر جمعیت در شمال غرب ایران به شمار میرود. این کلان شهر حدود 736000 هزار جمعیت دارد که این آمار بر حسب سرشماری سال 95 اعلام شده است.

ارومیه دارای زمستان های سردیست اما در تابستان هوای مناسب و مطبوعی دارد. موضوعی که در هیچ جای دنیا قابل اجتناب نیست، بیماری هاییست که گاها گریبان ما را میگیرند. مهم نیست چقدر سالم زندگی کنید و غذای سالم بخورید، هر کسی ممکن است بیمار شود. البته که این به این منظور نیست غذای سالم تاثیری ندارد اما همه افراد در اثر برخی عوامل محیطی و جوی ممکن است بیمار شوند.

از اواخر سال 2019، بیماری چهره جدی تری به خود گرفت و با ظهور ویروس کرونا، جهان در قرنطینه فرو رفت. پزشکان، همگی در تلاش برای نجات افراد و افزایش روز افزون بیماری و مراجعه کنندگان به بیمارستان سبب شده بود تا افراد تردد کمتری در این محیط داشته باشند و بیشتر افراد به دلیل ترس از بیماری و مبتلا شدن دست به خود درمانی زده بودند. اما طراحی سایت پزشکی راه حلی نوین برای برای این مشکل به شمار میرود که به صورت محدود صورت پذیرفت.

امروزه به لطف واکسیناسیون، شمار مرگ و میر ناشی از کرونا سیری کاهشی را طی میکند و کادر درمان فشار کمتری را متحمل اند. اما برخی اقدامات، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و به صورت آنلاین نیز امکان ارائه خدمات و درمان و مشاوره وجود دارد. یکی از خدماتی که میتوان به صورت مجازی ارائه داد خدمات روان درمانیست. مشاوره با روانشناس میتواند به صورت مجازی باشد تا علاوه بر کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، در زمان نیز تا حد قابل قبولی صرفه جویی به عمل آورد.

ارائه خدمات به صورت آنلاین به واسطه وبسایت، میتواند احتمال ابتلا به کرونا را از بین ببرد و روند درمان را سرعت بخشد. البته که برخی درمان ها به صورت آنلاین قابل ارائه نیستند. طراحی سایت به تنهایی برای ارائه خدمات صورت نمیپذیرد بلکه طراحی سایت به پزشک و یا مرکز پزشکی اعتبار نیز میبخشد و سبب شناخت بیشتر افراد و کاربران از پزشک و یا مرکز پزشکی میشود. این افزایش شناخت میتواند به اعتماد و جذب مشتری میز منجر شود.

سئو سایت پزشکی در ارومیه و رشد درآمد
امروزه بستر اینترنت به بزرگترین مرکز انتقال اطلاعات تبدیل شده است و نمیتوان از آن اجتناب نمود. امروزه پزشکان به واسطه تابلو یا تبلیغات محیطی مطرح نمیشوند. هر چند آن نیز اقداماتی تاثیر گذار است اما امروزه هیچ چیز به اندازه بستر وب در تبادل اطلاعات تاثیر گذار نیست. پس وجود یک سایت پزشکی بدون شک تاثیر گذار و ماندگار تر از تبلیغات محیطی خواهد بود. اما وجود وبسایت خود به تنهایی کارساز نخواهد بود. وبسایت شما باید به عموم معرفی شود.

اولین راهکاری که شاید به ذهن شما رسیده باشد این است که وبسایت خود را بر روی تراکت چاپ کنید و در اختیار مشتریان و عموم مردم قرار دهید. اما این راهکار یک راهکار قدیمی و منسوخ شده است چرا که شاید از هر 100 نفر یک نفر دست به جستجوی آدرس وبسایت شما بزند. اشتراک گذاری آدرس وبسایت در فضای مجازی اقدامی موثر تر به شمار میرود و میتواند افراد را به سوی وبسایت شما روانه کند اما چیزی که قرار است معرفی کنیم تاثیر گذار ترین روش برای دیده شدن سایت پزشکی به شمار میرود

. سئو سایت پزشکی در ارومیه همان راهکار موثر است. کاربرانی که از طریق فضای مجازی به سایت شما می آیند، با کاربرانی که در نتایج جستجوی گوگل وبسایت شما را یافته و به آن وارد میشوند فرق دارند. دسته دوم دارای یک ویژگی منحصر به فرد اند. آن هم این است که مخاطب شما وابسته به نیاز وارد وبسایت شما شده و احتمال اعتماد او به وبسایت بالاست.
این امر این امکان را به شما میدهد تا با جلب بیشتر اعتماد آن را به مرکز پزشکی خود راهنمایی کنید. اما دسته ابتدایی، از روی سرگرمی در شبکه های مجازی حضورر دارند و در حال سپری کردن اوقات فراقت خود هستند و ممکن است نیازی به خدمات ارائه شده توسط شما نداشته باشند. این خود نشانگر این است که کاربران دریافتی از گوگل، از کاربران دریافتی از شبکه های اجتماعی، احتمال بیشتری برای بدل شدن به یک مشتری قطعی دارند
دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت پزشکی در ارومیه
سئو سایت پزشکی در ارومیه شاخه ای از دیجیتال مارکتیگ است. آن را میتوانیم یکی از اصلی ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ بدانیم. سئو سایت پزشکی در ارومیه دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ پاسخ به این سوال ساده است. گوگل الگوریتم هایی را در جهت بهبود نتایج جست و جوی خود وضع نموده است. به طور کلی الگوریتم ها چیزی در حدود 200 مورد را در هر وبسایت بررسی میکنند تا به وبسایت یک زتبه در صفحات نتایج اختصاص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه یک فرآیند تخصصی به شمار میرود که باید توسط متخصصین صورت بپذیرد.

سئو سایت پزشکی در ارومیه سبب میشود تا وبسایت به صدر نتایج برسد در واقع سئو سایت پزشکی در ارومیه، وبسایت را با الگوریتم های گوگل سازگار کرده تا آنها نیز بتوانند بهینه بودن وبسایت را تشخیص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه به طور باور نکردنی میتواند موجب رشد تعداد بیماران و مشتریان شما شود. زمانی که کاربر کلمات مرتبط به حرفه شماا را جستجو میکند، در نگاه اول با شما آشنا میشود و انبوهی از تخصص ها و افتخارات را مشاهده میکند. این امر سبب میشود تا فرد اعتماد کرده و به سوی مرکز پزشکی شما گام بردارد.
 

سئو سایت پزشکی در ارومیه و نکات مهم آن
همانطور که گفته شد افراد زیادی به طور روزانه محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند تا با مقایسه محصولات و خدمات و البته شرکت های خدمات دهنده و وبسایت های فروش محصول به صورت آنلاین، به نیاز خود دست یابند. از آنجایی که امروزه بیش از 70 درصد جستجو های گوگل به واسطه تلفن های همراه صورت میپذیرد، شاید مهم ترین نکته ریسپانسیو بودن وبسایت است. این به این معناست که وبسایت باید با تلفن همراه نیز سازگار باشد

. از دیگر نکات مهم میتوان به کپی نبودن محتوا اشاره نمود که محتوا باید اصل باشد و از وبسایت های دیگر کپی نشده باشد. و البته مرتب و خوانا بودن محتوا های موجود در وبسایت شما نیز برای گوگل ارزشمند است. البته که مرتب نبودن سبب اعمال جریمه نمیشود اما مرتب بودن و خوانایی میتواند به ارتقاع رتبه کمک ویژه ای نماید.

روند اجرای سئو سایت پزشکی در ارومیه
برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند. سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد

. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند. با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند.

قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان سئو نبض و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید و از رشد روز افزون وبسایت پزشکی خود لذت ببرید.

منبع: گروه سئو سئونبض
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۷:۳۰ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

4 روش کسب درآمد از خانه

شاید شما شغلی دارید اما دوست دارید چند دلار اضافی برای پرداخت آن تعطیلات رویایی یا شاید ماشین دوم بدست آورید. انگیزه شما هرچه باشد ، می خواهید چیزی را انتخاب کنید که برای شروع به زمان و هزینه زیادی نیاز نداشته باشد. در این پست ، من چهار روش کسب درآمد از خانه را شرح می دهم.

تنها سوال این است که شما چه خدمتی یا محصولی را ارائه خواهید داد؟

بر اساس تجربه شخصی ، من بهترین ایده های خود را برای کسب درآمد از راحتی خانه با شما به اشتراک می گذارم.

پول اضافی می خواهید؟ یکی از این گزینه های WFH را امتحان کنید
با تشکر از ظهور سرویس هایی مانند Uber ، Airbnb و WeGoLook ، این کنسرت جایی است که در آن قرار دارد. در اینجا چهار روش برای کسب درآمد از خانه آورده شده است.

1. فریلنسر
اگر چند سال است که کار می کنید ، به احتمال زیاد چند نکته را یاد گرفته اید. بنابراین در لیست لیستی از راه های کسب درآمد از خانه ، فروش مهارت های حرفه ای خود قرار دارید.

شاید شما مهارت دیوانه PhotoShop را دارید یا می توانید کتاب ها را متعادل کنید ، بازاریابی از شبکه های اجتماعی را انجام دهید یا داده های دیگری را وارد کنید مانند دیگران. ارائه این مهارت ها به دوستان ، خانواده و دیگران در خارج از ساعت کار راهی خوب برای کسب درآمد از خانه است.

اگر مهارتی دارید ، احتمال اینکه کسی بابت آن به شما پول بدهد بسیار خوب است.

مزایای فریلنسینگ در زمینه تخصص فعلی شما به شرح زیر است:

هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد شما آماده ارائه تخصص خود بلافاصله و با اطمینان هستید.
شما روابط موجود و ارتباطات صنعتی دارید که ممکن است علاقه مند شوند شما را به صورت قراردادی استخدام کنند.
این یک پیشنهاد نسبتاً کم هزینه و شروع سریع است.
تا زمانی که آماده ادامه کار نباشید ، می خواهید از هرگونه درگیری احتمالی با کارفرمای تمام وقت فعلی خود جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید به مشتریانی نزدیک شوید که در غیر این صورت شما را از طریق شرکتی که حقوق شما را می پردازد استخدام می کنند. بیشتر مشاغل از این بابت اخم می کنند.

برای چند نکته خوب در مورد تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق ، این پست عالی Lifehack را بررسی کنید.

2. برنامه ریزی عروسی
چند سال پیش ، همسرم جنیفر قبل از بازگشت به مدرسه برای گرفتن مدرک روانشناسی قانونی ، مدتی یک برنامه ریز عروسی بود.

این شامل همزمان شعبده بازی کردن با چندین جدول زمانی در حالی که به عنوان دوست و محرم زوجین هستید.

برای کسانی که مهارت های سازمانی ، حوصله و سبک عالی دارند ، این کار به راحتی از خانه انجام می شود. چند نکته:

با تعادل قابل پرداخت روز عروسی ، یک نگهدارنده از جلو بگیرید.
جنیفر از پی پال برای فاکتورگیری و پردازش پرداخت استفاده کرد ، اما تعداد سرویس های به همان اندازه خوب که روند کار را برای همه طرف ها آسان می کند ، در حال افزایش است.
برنامه ریزی عروسی یک کار دهان به دهان است ، بنابراین به محض بازگشت زن و شوهر از ماه عسل ارجاع و گواهی نامه بگیرید. گواهی نامه ، همراه با عکس های این رویداد را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید (ابتدا از زوجین اجازه استفاده از کلمات و تصاویر آنلاین خود را بگیرید).

3. وبلاگ نویسی
آیا اگر بتوانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود مقداری خمیر بدست آورید ، عالی نخواهد بود؟ همانطور که معلوم شد ، می توانید.

شاید شما می خواهید محصولات زیبایی را آزمایش و بررسی کنید یا بینش تخصصی در مورد نحوه آموزش سگ ها ارائه دهید. شاید شما مایل باشید دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید ، از جمله فیلم های کوتاه نشان می دهد که چگونه یک غذای عالی درست کنید.

زیبایی یک وبلاگ این است که تقریباً در هیچ زمانی راه اندازی نمی شود.

در اینجا نحوه کسب درآمد از اولین وبلاگم (که اکنون بیش از 25000 دنبال کننده دارد) است:

من اسپانسرهای وبلاگ را پیدا کردم

بخش حامی مالی را در وبلاگ خود تنظیم کنید که هر حامی یک صفحه اختصاصی دارد. برای هرگونه خدمات اضافی که به حامی مالی ارائه می دهید ، می توانید هزینه اضافی را پرداخت کنید (در مورد من طراحی و نوشتن بود).

من شروع به صحبت / مشاوره کردم

از وبلاگ خود به عنوان سکوی پرشی برای درآمد جانبی مانند سخنرانی با حقوق و مشاوره استفاده کنید. درآمد اضافی من در نهایت به حدی رسید که از پولی که از حمایت مالی به دست آورده بودم بسیار فراتر رفت.

4. نوشتن اشباح
Ghostwriting نوعی نوشتن مقاله ، پست وبلاگ و کتاب است تا دیگران به عنوان کتاب شخصی خود منتشر کنند.

آنچه در مورد شبح عالی است این است که بازار بزرگی برای این سرویس وجود دارد. مشاغل بی شماری مشتاق ایجاد محتوای با کیفیت هستند ، اما یا وقت کافی ندارند و یا استعداد نوشتن (یا هر دو) را برای انجام کار خودشان ندارند.

با انجمن نویسندگان حرفه ای کانادا شروع کنید.

این سایت نه تنها اطلاعات مفیدی مانند نرخ های پیشنهادی را ارائه می دهد ، بلکه شبکه پشتیبانی از نویسندگان باتجربه و مبتدی را نیز ارائه می دهد که می توانند به شما در شروع کار کمک کنند. PWAC حتی فرصت های نوشتن پولی را ارسال می کند.

سایر نکات:

تصمیم بگیرید که چه نوع نوشتاری را می خواهید انجام دهید (به عنوان مثال پست های وبلاگ ، مقالات مجله ، سخنرانی ها ، مشخصات فنی).
نرخ های خود را بر اساس اهداف و تجربه درآمد خود تنظیم کنید. من برای “شبح” دادن کتاب ، مبلغی بین 15،000 تا 25،000 $ ، برای مقاله یا پست وبلاگ (حداکثر 750 کلمه) ، 900 دلار هزینه ثابت دریافت می کنم. همچنین می توانید به صورت کلمه ای یا صفحه ای شارژ کنید.

پروژه های خود را مدیریت کنید. به عنوان مثال ، تعداد مشخصی ویرایش را که می خواهید از ابتدا انجام دهید ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
با تحویل به موقع کار با کیفیت ، شهرت خوبی کسب کنید و مراجعه به سایت انجام شود.

یک بار دیگر ، ما در یک اقتصاد گیگ زندگی می کنیم که در آن فناوری و تغییر نگرش در مورد کار برای همه آسان است که زنجیر خود را آویزان کنند و به جهانیان بگویند که برای تجارت باز هستند.

اگرچه ممکن است مثالهای فوق در خانه چرخ شما وجود نداشته باشد ، اما آنها نشان می دهند که می توانید از خانه درآمد کسب کنید به شرط اینکه موارد زیر را انجام دهید:

مشخص کنید چه کاری دوست دارید انجام دهید و در انجام آن مهارت دارید – و بله ، به هر دو نیاز دارید.
از کوچک شروع کنید و روی میوه های کم آویز تمرکز کنید (به عنوان مثال روی روابط و ارتباطات موجود برای کار و مراجعین ضربه بزنید).
اگر شغل روزانه دارید ، با سرعتی متناسب با برنامه فعلی و زمان مورد نیاز خود کار کنید. شما می خواهید در برنامه حاشیه خود کم قول بدهید و بیش از حد تحویل دهید.

http://webnabz.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۳۴ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

سایبان مغازه با ساز متفاوت

سایبان کاج بزرگترین تأمین کننده و نصب کننده سایبان مغازه در تهران است. با طیف وسیعی ازسایبان پاسیو و ایوان های شیشه ای که ظرافت ظریفی را در خانه و باغ شما ایجاد می کنند ، همچنین بنادر و کاروان های نوآور Carports و Caravan از حداکثر حفاظت از هر وسیله نقلیه برخوردار هستند.

دامنه محصولات ما شامل ، سایبان های پاسیو ، سایبان های چوبی ، ایوان های شیشه ای ، سقف متحرک ، سایبان های بیش از درب ، سایبان ها و همچنین سایبان های مدرسه ای و تجاری است.

با تضمین حداکثر 10 سال ، خیالتان راحت می شود که سایبان ها و ماشین های حمل و نقل ما آزمون زمان را تحمل می کنند - حتی اگر توسط آب و هوای غیر قابل پیش بینی انگلیس آزمایش شوید.

باران بیایید یا سایبان ها و ماشین های مخصوص ساخته شده ما را بدرخشید به شما امکان می دهد در تمام طول سال از فضای بیرون خود لذت ببرید. از نشستن در باغ و استراحت قبل و بعد از کار گرفته تا پوشاندن وسیله نقلیه خود ، بنابراین می توانید بدون خیس شدن از اتومبیل خارج شده و به خانه خود بروید - سایبان ها و کالسکه های شیک ما پناهگاه مناسب برای هر آب و هوا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سایبان شیشه ای Clearview جدید ما برای کسانی که بدنبال فضای روشن هستند و اجازه می دهد مقدار زیادی نور طبیعی برای فیلتر کردن مناسب باشد ، در حالی که سایبان های پاسیو پلی کربنات برنز ما در ارائه یک صفحه حریم خصوصی با آرامش ایده آل هستند.

اکثر سایبان مغازه ما دوستانه DIY هستند و بنابراین به یک متخصص نصب نیاز ندارند ، با این وجود ما می توانیم خدمات متناسب با هزینه اضافی را ارائه دهیم.
برای نقل قول اینجا را کلیک کنید

طیف گسترده ای از سایبان مغازه متناسب با سلیقه شما و بودجه شما برای باغ شما طراحی شده است. برای دیدن نمونه هایی از نصب های اخیر سایبان پاسیوی ما به صفحه گالری ما مراجعه کنید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 0345 241 7182 با ما تماس بگیرید.

اگر شما در حال برنامه ریزی پروژه ای هستید ، پروژه داخلی یا تجاری باشد ، Portman Asset Finance می تواند بودجه اضافی مورد نیاز شما را برای تأمین آرزوی خود تأمین کند. به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ با ما تماس بگیرید.

http://sayebankaj.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۱۹ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نوشتن مطالب خود را برای سئو بهبود بخشید

از این گذشته ، بدون SEO مطالب شما ممکن است در جایی از صفحه 50 نتایج جستجو از بین برود. و همه ما می دانیم که بازدید در آن صفحات کمتر از رضایت بخش است. به همین ترتیب ، درصورتی که پس از کلیک روی محتوای شما نازک باشد ، رتبه بندی صفحه اول شما می تواند کارهای زیادی انجام دهد. به همین دلیل رابطه خوب بین SEO و محتوای عالی ضروری است! در اینجا 10 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای SEO وجود دارد که باعث می شود محتوای شما بیشتر پیش برود و تلاش های شما در زمینه جستجوگرها را همزمان افزایش دهد.

 

نکاتی درباره نوشتن سئو برای پیشرفت بیشتر محتوای شما

 

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید

 

این نکته نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، با این وجود بسیاری از شرکت ها به دلایل غلط محتوا می سازند. محتوایی بنویسید که به نفع بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها مربوط به محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها باید مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید.

 

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید

 

با نگه داشتن محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافیکی را که شایسته وب سایت شماست دریافت کنید. این بدان معناست که اگر وبلاگی دارید ، میزبانی با وردپرس یا بلاگر را کنار بگذارید و وبلاگ را در یک زیر پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش اشکال دیگر محتوای اصلی مانند ویدیوها ، اینفوگرافی ها یا تصاویر سفید دارید ، حتماً آنها را در وب سایت خود نیز جاسازی کنید و از آنجا به اشتراک بگذارید.

 

3. عناوینی ایجاد کنید که مشت مشتی دارند

 

شما متن بسیار کمی دارید تا تأثیر بسیار بزرگی ایجاد کنید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر را دست کم نگیرید! عناوینی را بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنند. علاوه بر یک عنوان عالی ، از جذاب بودن توضیحات متا و توضیحات بیشتر در مورد مقاله خود نیز اطمینان حاصل کنید. بخاطر داشته باشید که عنوان و متا توضیحات شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین آنها را وادار به شمردن کنید!

 

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

 

از عبارات غنی و مرتبط با کلمات کلیدی در عناوین و همچنین محتوای خود استفاده کنید تا هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پست شما چیست. اما مراقب باشید ، کلمات کلیدی زیادی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند بلکه می توانند منجر به مجازات موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی شوند. از کلمات کلیدی متفکرانه و محدود استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در کل متن پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب گذاری چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ ها دارای قابلیت برچسب گذاری هستند که از قبل ساخته شده اند.

 

5. ساختار پست های خود را

 

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر منظم و ناکارآمد از بین می رود. تجزیه و تحلیل مطالب خود در پاراگرافهای کوچکتر با عناوین یک خوانش آسان است که خوانندگان شما را درگیر خود می کند. برای موتورهای جستجو ، سازمان back-end نیز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاری عناوین اصلی (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس) برای حفظ یک مقاله دارای ساختار خوب مهم است.

 

6. تصاویر را در خود بگنجانید

 

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن تصویر به همراه پست وبلاگ می تواند تأثیر زیادی ایجاد کند. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ های شما در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند پین شوند ، و راهی دیگر برای بازدید از وب سایت شما اضافه می کنند.

 

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی پیش برانید

 

رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقا promote اشتراک کمک کند. با استفاده از توضیحات جذاب و فراخوان برای اقدام ، هر مقاله جدید را در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک در هر پست وبلاگ خود نیز مهم است. اگر می خواهید نحوه اشتراک پیوندهای شما کنترل بیشتری داشته باشد ، پیاده سازی کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند به پیوندهای به اشتراک گذاشته شده شما کمک کند و ممکن است به نرخ کلیک شما کمک کند.

 

8. پیاده سازی Google تألیف

 

Google Authorship یک روش سریع و آسان برای گره زدن محتوا به یک نویسنده خاص است ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعه های غنی در نتایج جستجو شامل عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. نویسندگی Google برای تبلیغ شخصی بسیار مناسب است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک بر روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، با نحوه تنظیم نویسندگی برای وب سایت خود آشنا شوید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۳۶ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از افزونه Yoast

سئو کاران در زمینه بهینه سازی موتور جستجو چالش های منحصر به فردی دارند. وقتی سئو کاران هر روز چندین مقاله یا پست وبلاگ ارسال می کنند ، رویکرد یک و انجام شده به SEO کار نمی کند. در این موارد ، پلاگین Yoast ابزاری مفید برای بهینه سازی صفحه وب است.

اگرچه افزونه Yoast اغلب بدون زحمت توصیف می شود ، اما این توصیف کاملاً دقیق نیست. برای اینکه بیشترین بهره را از Yoast ببرید ، سئو کاران نیاز به کارهایی بیش از نصب افزونه دارند. آنها باید در واقع پلاگین را پیکربندی کرده و تنظیمات را بر اساس اهداف و معیارهای ارزش خود تنظیم کنند.

انتخاب تنظیمات و تنظیمات افزونه مناسب برای سئو کاران که با Yoast و به طور کلی سئو آشنایی ندارند ، طاقت فرسا به نظر می رسد. خوشبختانه ، Yoast در طراحی افزونه SEO WordPress خود به روشی که همه بتوانند از آن استفاده کنند ، کار بسیار خوبی انجام داده است. وقتی تلاش می کنند ، سئو کاران با استخدام یک مشاور حرفه ای سئو نتایج مشابهی را با افزونه Yoast به دست می آورند.

در این آموزش نحوه استفاده از افزونه Yoast برای ایجاد بازدید بیشتر در وب سایت را توضیح خواهیم داد. و از آنجا که این یک راهنما برای سئو کاران است ، ما نکات کلیدی را که سئو کاران با وبلاگ ، وب سایت های خبری محلی و مجلات آنلاین باید از طریق پلاگین Yoast’s SEO به آنها توجه ویژه داشته باشند ، برجسته خواهیم کرد.

بیایید شروع کنیم.

نصب پلاگین Yoast
در این بخش ، نحوه نصب افزونه Yoast در وب سایت وردپرس را توضیح خواهیم داد.

قبل از شروع استفاده از Yoast در وب سایت وردپرس خود ، باید پلاگین را نصب کنید. برای بارگیری افزونه Yoast SEO Premium و بارگیری یک فایل zip در رایانه خود به وب سایت Yoast مراجعه کنید.

با بارگیری پلاگین Yoast premium ، به وب سایت وردپرس خود برگردید و روی داشبورد کلیک کنید. روی “پلاگین ها” کلیک کنید و “افزودن جدید” را انتخاب کنید. پلاگین Yoast را بارگذاری کنید و با حوصله بنشینید تا وقتی در وب سایت شما نصب می شود. (این روند ممکن است مدتی طول بکشد.)

پس از نصب افزونه ، باید آن را فعال کنید. همچنین ممکن است لازم باشد اشتراک خود را به افزونه فعال شده متصل کنید ، این بستگی به این دارد که آیا از نسخه رایگان در حال ارتقا هستید یا Yoast را برای اولین بار نصب می کنید.

پیکربندی پلاگین Yoast
در این بخش ، شما می آموزید که چگونه پلاگین Yoast خود را با استفاده از جادوگر پیکربندی SEO پیکربندی کنید.

 

برای اطمینان از انتخاب تنظیمات مناسب برای وب سایت وردپرس خود ، از جادوگر پیکربندی Yoast SEO استفاده کنید. جادوگر پیکربندی از شما س seriesالاتی درباره راه اندازی ، ساختار ، محتوا و نمایه های اجتماعی وب سایت شما می پرسد. براساس پاسخهای شما ، Yoast تنظیماتی را که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو ایجاد کنید ، انتخاب می کند.

جادوگر پیکربندی SEO
پاسخ به برخی از سالات آسان است – به عنوان مثال ، “چه نوع وب سایتی دارید؟” و “چند نفر در سایت شما محتوا منتشر می کنند؟” س questionsالات دیگری که توسط جادوگر پیکربندی Yoast SEO پرسیده می شود کمی بیشتر زمان می برد.

هنگام رفتن به جادوگر پیکربندی Yoast SEO ، آماده باشید تا به این س questionsالات پاسخ دهید:

آیا وب سایت شما در دست ساخت است یا از قبل فعال است؟ پاسخ به این س willال تعیین می کند که آیا وب سایت شما آماده فهرست گذاری در موتورهای جستجوی بزرگ مانند Google و Bing است.
چه نوع وب سایتی دارید؟ پاسخ ها در اینجا می تواند از یک وبلاگ گرفته تا یک فروشگاه آنلاین یا حتی یک نمونه کار حرفه ای باشد. اگر وب سایت شما در هیچ یک از دسته های تعریف شده نمی گنجد ، “چیز دیگری” را انتخاب کنید.
آیا وب سایت شما نماینده یک شخص یا شرکت است؟ پاسخ این س inال در فراداده های وب سایت شما درج خواهد شد.
کدام نوع محتوا را می خواهید در نتایج جستجو نشان دهید؟ آیا می خواهید “پست ها” در نتایج جستجو نشان داده شوند؟ در مورد “صفحات” چطور؟ وقتی به این س answerال پاسخ می دهید ، Yoast تمام کارها را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که انواع درست محتوا نمایه می شوند.
از کدام کانال های اجتماعی استفاده می کنید؟ پیوندهای مربوط به پروفایل های اجتماعی خود را در کانال های مختلف از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram و LinkedIn قرار دهید.
آیا وب سایت شما چندین نویسنده دارد؟ اگر همه مطالب را در وب سایت خود بنویسید ، می خواهید آن را در صفحه نویسنده وردپرس خود تعریف کنید. انجام این کار از نمایه سازی محتوای تکراری جلوگیری می کند ، که منع بزرگی در Google است.
آیا می خواهید Yoast از کنسول جستجوی Google اطلاعاتی را دریافت کند؟ اتصال Yoast به کنسول جستجوی Google خود باعث می شود راحت تر بتوانید خطاهای صفحه را زیر نظر بگیرید.
علاوه بر طرح این سوالات اساسی ، Yoast SEO Configuration Wizard همچنین شما را در روند بهینه سازی عنوان صفحه راهنمایی می کند. فراتر از الگوی عنوان صفحه پیش فرض ، می خواهید یک نام کوتاه مختصر اضافه کنید تا به افراد کمک کند صفحات شما را در نتایج موتور جستجو تشخیص دهند.

اختصاص دادن زمان برای پاسخگویی دقیق به تمام سوالات موجود در جادوگر پیکربندی SEO در طولانی مدت به درد شما می خورد ، بنابراین مطمئن شوید که در این مرحله عجله نکنید.

تمرکز بر کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا
در این بخش ، ما در مورد گوشت واقعی افزونه Yoast SEO با جزئیاتی درباره نحوه انتخاب کلمه کلیدی تمرکز و نوشتن توضیحات متای مورد علاقه بازدیدکنندگان وب سایت ، تحقیق خواهیم کرد.

 

Yoast تجزیه و تحلیل SEO را در مورد محتوای هر صفحه وب سایت شما انجام می دهد. اگرچه نتایج این تجزیه و تحلیل را می توان به سرعت در سمت راست صفحه در داشبورد وردپرس مشاهده کرد ، برای مشاهده جزئیات بیشتر بهینه سازی صفحه خود ، باید به پایین اسکرول کنید.

Yoast از کجا اطلاعات لازم برای امتیازدهی صفحات شما را می گیرد؟ برخی از اطلاعات از خود محتوا ناشی می شود ، اما مهمتر این است که شما جزئیات مناسب را در جعبه متا وارد کنید. آنچه شامل این می شود.

کلید واژه تمرکز
ما چندین برگه برای عبور داریم ، اما قبل از انجام این کار ، شروع می کنیم با تایپ کردن کلمه کلیدی تمرکز که می خواهید صفحه را برای آن بهینه کنید. به عنوان مثال ، در یک پست وبلاگ با عنوان “ویرایشگر عضویت چیست؟” ، کلمه کلیدی تمرکز “ویرایشگر عضویت” خواهد بود.
اگر قبلاً از این کلمه کلیدی تمرکز استفاده کرده اید ، که در هنگام بهینه سازی جستجو منفی است ، Yoast به شما اطلاع می دهد.

در زیر کلمه کلیدی تمرکز فضایی برای قرار دادن کلمات مترادف کلمات کلیدی وجود دارد. نیازی نیست که هر بار از این جعبه استفاده کنید ، اما بهتر است در صورت وجود هر کلمه کلیدی تمرکز ، چند مترادف برای آن وارد کنید.

عنوان صفحه
مستقیماً بالای فضایی که کلمه کلیدی تمرکز را وارد کرده اید ، محلی برای ویرایش “قطعه ها” است. این مکانی است که پیش نمایشی از عنوان صفحه را مشاهده خواهید کرد که هنگام نمایش پست در نتایج جستجو ، در سطر اول نشان داده می شود. اگر این عنوان صفحه تولید شده به صورت خودکار برای کلمات کلیدی بهینه نشده است ، باید اکنون آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

توضیحات متا
توضیحات متا یک برچسب HTML است. توضیحات متا به این منظور انجام می شود که افراد بتوانند روی پیوند موتورهای جستجو کلیک کنند.

نوشتن توضیحات متای خود با کلمه کلیدی تمرکز ، درک مطالب مقاله شما را برای افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند آسان می کند. ایجاد کامل توصیف متا هم یک هنر است و هم یک علم. توضیحات متا باید به گونه ای باشد که باعث شود افراد بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر روی پیوند کلیک کنند.

بهترین توصیفات متا دارای مشخصات زیر است:

زیر 156 کاراکتر
کلمه کلیدی تمرکز را وارد کنید
با صدای فعال نوشته شده است
نوشته شده با یک فراخوان برای عمل
محتوا را مطابقت دهید
بررسی کنید که عنوان ، URL و توضیحات متا با در نظر گرفتن کلمه کلیدی تمرکز بهینه شده اند. هنگامی که یک کلمه کلیدی و متا توضیحات قوی در محل قرار گرفتید ، پلاگین Yoast به محتوای شما امتیاز می دهد.

تصاویر با متن ALT
پلاگین Yoast متن ALT را در هر تصویری که در صفحه شماست ردیابی می کند. برای به حداکثر رساندن رتبه بندی موتور جستجو ، مطمئن شوید که کلمه کلیدی تمرکز را در نزدیکی ابتدای متن ALT بر روی هر تصویری که در صفحه ظاهر می شود ، قرار دهید.

محتوای سنگ بنای اصلی
Yoast شما را تشویق می کند که صفحات عنوان اصلی را به عنوان “محتوای سنگ بنای” علامت گذاری کنید. بهینه سازی صفحه اصلی برای یک موضوع یا کلمه کلیدی خاص نیاز به چند مرحله اضافی دارد ، اما انجام آن برای یک تازه کار به اندازه کافی آسان است.

محتوای سنگ بنای اصلی باید برای رقابتی ترین کلمات کلیدی بهینه شود. محتوای سنگ بنای همچنین باید با پیوندهای داخلی زیادی طراحی شود ، زیرا موتورهای جستجو محتوای دارای بیشترین پیوند را به عنوان مهمترین محتوای سایت مشاهده می کنند.

تحلیل سئو
اکنون که کلمه کلیدی تمرکز را انتخاب کرده اید ، متای توصیفی فریبنده ای نوشتید و صفحه خود را به عنوان محتوای سنگ بنای اصلی علامت گذاری کردید ، در صورت استفاده ، وقت آن است که ببینید Yoast درباره محتوای صفحه شما چه نظری دارد

 

برای دیدن نتایج تجزیه و تحلیل محتوای Yoast ، مجدداً به کادر Analysis مراجعه کنید. چند مورد از ده ها عاملی که افزونه Yoast در تحلیل خود دارد:

داشتن کلمه کلیدی focus در عنوان SEO
داشتن کلمه کلیدی تمرکز استفاده شده در توضیحات متا SEO
داشتن کلمه کلیدی تمرکز در URL
داشتن کلمه کلیدی تمرکز در 10٪ اول مطالب
داشتن کلمه کلیدی تمرکز در محتوا
حداقل 600 کلمه مطلب است
سئو پیشرفته
خوشبختانه ، پلاگین Yoast در عناصر اساسی SEO متوقف نمی شود. کاربران پیشرفته با مشاهده عناصر دقیق تر SEO مناسب می توانند از اصول فراتر روند.

نمونه هایی از عواملی که Yoast در این بخش ارزیابی می کند عبارتند از:

طول URL
تمرکز کلید واژه در زیرعنوان ها
کلمه کلیدی را در ویژگی های تصویر متمرکز کنید
پیوند به منابع خارجی
تراکم کلمه کلیدی
آیا قبلاً از کلمه کلیدی تمرکز استفاده شده است یا خیر
Yoast این فاکتورها را بر اساس میزان تکمیل آنها لیست می کند. در زیر عنوان ، لیستی از “مشکلات” ، “بهبودها” ، “ملاحظات” و “نتایج خوب” را مشاهده خواهید کرد. هدف در اینجا مشخصاً بدست آوردن هرچه بیشتر “نتایج خوب” است. گرچه ما می خواهیم در لیست “مشکلات” هیچ چیزی ذکر نشده باشد ، اما این برای سئو کارانی که در حال تولید محتوای دارای ارزش خبری هستند همیشه واقعی نیست. با این وجود ، اگر بیش از یک یا دو موضوع را در لیست مشاهده کردید ، بهتر است قبل از انتشار محتوا ، برای حل این مشکلات تلاش کنید.

خوانایی
موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند و آنها محتوا را بر اساس خوانایی ارزیابی می کنند. در اینجا موتورهای جستجو به دنبال آن هستند.

 

موتورهای جستجو علاقه مند به نثرهای ناز نیستند. Yoast می فهمد موتورهای جستجو مانند Google و Bing در محتوایی که تبلیغ می کنند به دنبال چه چیزی هستند و از اندازه گیری های خوانایی محتوا برای کمک به سئو کاران در درک چگونگی گردآوری مقالات وب دوستانه و پست های وبلاگ استفاده می کند.

نمرات خوانایی محتوا معیارهای زیر را در نظر می گیرد:

نمره خوانایی فلش
استفاده از افزونه فهرست مطالب
طول پاراگراف ها
خواه محتوا حاوی تصاویر باشد یا فیلم
تمرکز بر کلمات کلیدی مورد استفاده در ابتدای عنوان SEO
عنوان حاوی “کلمات قدرت”
تعدادی سو what تفاهم وجود دارد که برای دستیابی به یک نمره خوانایی خوب چه کاری لازم است. Yoast در وبلاگ خود شرکت به آنها پرداخته است ، که می توانید در اینجا بخوانید.

مهمترین اساسی که باید بخاطر بسپاریم این است که گوگل معتقد است که محتوای با کیفیت باعث بهبود تجربه کاربر می شود. روزهایی که پر کردن کلمات کلیدی به ارتقا رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند از بین رفته اند. Google تشخیص می دهد که یک کلمه کلیدی خاص به طور مکرر در یک مقاله ذکر شده است ، و در نتیجه رتبه بندی آن محتوا را کاهش می دهد. علاوه بر این ، Google اکنون مترادف ها را تشخیص می دهد.

اگر محتوای شما به گونه ای جمع شود که خوانندگان بتوانند به سرعت اسکن و پردازش کنند ، به نمره خوانایی بالایی دست پیدا می کند. در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید در محتوا تجدید نظر کرده و جملات کوتاه تری را بنویسید که درک آنها آسان تر باشد.

Yoast برای رسانه های اجتماعی
این بخش به شما کمک می کند نحوه استفاده از Yoast را برای دستیابی به کنترل بیشتر بر نحوه مشاهده محتوای شما در رسانه های اجتماعی به شما کمک کند.

 

افزونه Yoast در درجه اول برای جستجوگرها است ، اما برگه Social جایی است که شما برای پیکربندی نحوه نمایش محتوای خود در هنگام به اشتراک گذاری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به آن می روید.

Yoast به سئو کاران کنترل کاملی بر عنوان ، توضیحات و تصاویر می دهد که وقتی خوانندگان مقالات خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند ، به طور خودکار ظاهر می شود. اگر اشتراک اجتماعی برای انتشار شما مهم است ، هر وقت محتوای جدیدی منتشر می کنید نباید از این ویژگی در افزونه Yoast غافل شوید.

اگر این ویژگی را پیکربندی کرده اید ، اما فراموش کرده اید که اطلاعات مربوط به یک پست خاص را به صورت دستی پیکربندی کنید ، نگران نباشید. Yoast به صورت خودکار عنوان ، توضیحات و تصاویر را برای مقالات بر اساس عنوان SEO و تصویر برجسته تولید می کند.

اگرچه Yoast ده ها ویژگی پیشرفته دارد ، اما بیشتر سئو کاران برای شروع پیشرفت عمده در چگونگی رتبه بندی مقالاتشان در Google و Bing ، نیازی به فراتر از اصول اولیه ندارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۲۰ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

مزایای نصب سایبان فلزی در فصل زمستان

اگر تا به حال با خطر و آزردگی ایوان پوشیده از برف یا یخ مواجه بوده اید، می دانید که هوای زمستان چه کاری می تواند انجام دهد. خوشبختانه نصب سایبان فلزی می تواند کمک زیادی به جلوگیری از تجمع برف و یخ در ایوان ها، عرشه ها یا سایر مناطق خانه شما که ترافیک رفت و آمد را زیاد تجربه می کند، انجام دهد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چه چیزی باعث می شود این سایبان در محافظت از شما در برابر برف سنگین و یخ خطرناک بسیار مهارت داشته باشد و همچنین از ساخت آن در زمستان چگونه بهره مند شوید.

 

نصب سایبان فلزی مقاوم و با دوام
در حالی که تمام سایبان ها برای دوام و ماندگاری بالا نصب شده اند ، ممکن است بیشتر صاحبان خانه در ماه های زمستان سایبان های بوم یا جمع شونده را برداشته یا جمع کنند. با این وجود سایبان های فلزی به دلیل ساختار فلزی در برابر برف یا یخ سنگین دوام بیشتری دارند. این بدان معناست که آنها زیر سنگین برف سگک نخواهند زد و همچنان مانع جمع شدن برف ها در ایوان شما می شوند.

مطالعه بشتر: سقف متحرک در شهریار

سایبان های فلزی زمان حذف برف را کاهش می دهد
با پوشاندن ایوان ، سایبان فلزی زمان برف روبی شما را کاهش می دهد. لازم نیست برف را از درب ورودی یا خارج از پله جلو پاک کنید. این اطمینان می دهد که هنگام قدم زدن در خارج از خانه از امنیت بیشتری برخوردار خواهید بود و در هنگام بیل زدن خسته کننده نیز صرفه جویی خواهید کرد. از آنجا که منطقه تحت پوشش سایبان از برف پاک می شود ، زمین خیس نمی شود و یخ تشکیل نمی شود که این امر باعث می شود تا امنیت بسیار بیشتری داشته باشد. این به ویژه درست است زیرا شما اغلب نمی توانید یخ را ببینید تا اینکه خیلی دیر است.

 

ورودی شما پاک می ماند
هنگام برداشتن برف از ایوان جلوی خود ، میزان ردگیری برف توسط افرادی که به خانه شما وارد می شوند نیز کاهش می یابد. اگر می خواهید از فرش مرطوب یا چوب سخت و برف یا سنگ نمک در ورودی جلوی شما ظاهر نشود ، نصب سایبان فلزی می تواند خانه شما را از خرابکاری های اضافی فصل محافظت کند.

 

امروز با سایبان کاج تماس بگیرید

 

صنعتگران بسیار ماهر ما محصولات سایه ای داخلی ، از جمله سایبان های تجاری ، سایبان های مسکونی ، سایبان های جمع شونده ، پرده های رول دار ، سایبان های آلومینیومی و سایبان های فلزی مسطح را طراحی و تولید می کنند.

http://sayebankaj.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۰۷ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران

نصب کرکره برقی در شمال تهران(Polycarbonate range of shutters)، نیازمند تخصص می باشد که مجموعه ی لیزاتک با دارابودن متخصصانی در این حوزه می تواند شما را در این امر یاری کند. نصب آسان کرکره برقی را از ما بخواهید.

نصب کرکره های پلی کربنات می تواند زیبایی و جلوه ی عالی به مجموعه ی شما بدهد. ما از بهترین تکنولوژی ها برای ساخت و نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران استفاده خواهیم کرد تا خیال شما را از این مورد راحت کنیم. این نوع کرکره ها می تواند به صورت کاملا سفارشی با هر طرحی که مد نظر دارید ساخته شود.

همه مایلند در درهای صنعتی با کیفیت سرمایه گذاری کنند که نفوذ ناپذیر ، بادوام بوده و همچنین به نمای کلی فضا می افزاید. درهای فولادی و آلومینیومی از این جنبه به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. با این حال ، کرکره های پلی کربنات به عنوان درب های صنعتی مزایای خاص خود را دارند.

پلی کربنات به دلیل محکم بودن ، ماده محبوبی است که در ساخت درب های صنعتی و سایر اقلام برقی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ترموپلاستیک است که تمام خصوصیات مورد نیاز برای مناسب سازی صنایع را دارد. درب های پلی کربنات نیز به دلیل ویژگی های قوی و بادوام آن جنب و جوش می یابند و در بسیاری از صنایع و جبهه های خرید بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا تمام مواردی است که شما باید در مورد نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران بدانید.

ویژگی های یک درب صنعتی پلی کربنات
در زیر برخی از ویژگی ها برای بحث نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران ذکر شده است که آن را برای صنایع مناسب می کند:

استحکام – قدرت
پلی کربنات پلیمری مقاوم و مقاوم در برابر حمله است. مشخص شده است که مقاومت کششی این ماده در حدود 950psi است که باعث می شود آن به طور طبیعی در برابر شکستگی و تغییر شکل مقاومت کند. علاوه بر این ، این درب های کرکره ای دارای اتصالات آلومینیومی آنودایز شده هستند که در نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران بین پانل های کرکره نصب شده اند. این باعث می شود از لحاظ ساختاری متعادل و از هرگونه آسیب دیدگی قوی باشد. همچنین ، پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت دارد که از فرسودگی کرکره ها جلوگیری می کند.

افزایش زیبایی شناسی
نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران فقط به شما استحکام نمی دهد، بلکه به زیبایی فضای داخلی می افزایند مخصوصاً اگر از آنها برای جبهه های فروشگاه استفاده می کنید. این کرکره ها ظاهری شیشه ای دارند که به دلیل آن می توانید از درب اتاق را ببینید تا فضای داخلی را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر: تعمیرات کرکره برقی در شمال تهران

در صورتی که می خواهید وسایلی مانند جواهرات ، لباس و سایر آثار هنری را در مغازه های خود به نمایش بگذارید ، پس انتخاب درب پلی کربنات گزینه ایده آل است زیرا می توانید از وسایل موجود در مغازه های خود محافظت و همچنین نمایش دهید. این ویژگی مشابه درب صفحه نمایش قابل رویت است که برای جبهه های مختلف مغازه نیز مورد تقاضا است.

کاهش مصرف
نورپردازی طبیعی یک فاکتور حیاتی برای کلیه صنایع و فروشگاههای تجاری است و باید به خاطر داشته باشید قبل از انتخاب درب غلتک. دیده می شود که پلی کربنات باعث شکستن نور می شود ، به این معنی که توانایی تغییر جهت نور را دارد. بسیاری از تولیدکنندگان از این ویژگی پلی کربنات استفاده می کنند تا فضای داخلی را به طور طبیعی روشن کنند. این کار استفاده از چراغ های برقی را کاهش می دهد و به عنوان ماده ای با صرفه جویی در مصرف انرژی برای بهبود نور اتاق استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری آسان
از روند ساده تمیز کردن تا دوام ، نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در اینجا دلیل نگهداری آسان درب های پلی کربنات وجود دارد.

در مرحله اول ، تمیز کردن پانل ها آسان و ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید آب گرم ، صابون ملایم و یک پارچه نرم برای تمیز کردن درها است. می توانید از گردگیر یا برس برای گرد و غبار گرفتن گرد و غبار پانل ها استفاده کنید.

به دلیل داشتن ماده ای با مقاومت کششی و مقاومت در برابر دما، به راحتی مستعد ساییدگی و پارگی نیست. بنابراین ، شما نیازی نیست که اغلب درها را تعویض کنید. همچنین ، با نظارت منظم ، می توانید به راحتی از آسیب های عمده جلوگیری کنید. برای اضافه کردن این ، این درها به خدمات نگهداری و تعمیرات کرکره برقی پیچیده ای احتیاج ندارند.

برخی از درهای غلتک دارای پلی گاید نایلون هستند که اصطکاک را هنگام کار کاهش می دهد و از ترک صدا هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می کند. بنابراین ، می توانید اغلب از روغن کاری درب ها خودداری کنید.

همچنین ، شکل ظاهری درب صنعتی دست نخورده باقی مانده و بنابراین نیاز به رنگ آمیزی و لاک زدن درب را به طور مرتب از بین می برد

عملکرد خودکار
درب های اتوماتیک به دلیل راحتی کار محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. باز و بسته شدن درها فقط با یک کلیک یک دکمه بسیار آسان می شود. علاوه بر این ، نصب یک درب غلتکی اتوماتیک به ورودی جلوی زیبایی می بخشد. بیشتر اوقات ، هنگام باز و بسته شدن درب غلتک ، احتمال تبادل گرما / سرما در اتاق وجود دارد که ممکن است بر روی ماشین آلات نگهداری شده در داخل اتاق های صنعت تأثیر بگذارد. این زمانی است که درهای اتوماتیک به کمک شما می آیند تا درها را به سرعت باز و بسته کرده و شرایط را در داخل خانه حفظ کنند.

نصب کرکره پلی کربنات در شمال تهران با ترکیبی عالی از قدرت ، دوام ، دید و عملکرد مناسب استثنایی ارائه می شوند. ترکیب این ویژگی ها همان چیزی است که آن را به گزینه ای عالی برای صنایع تبدیل کرده است. اگر می خواهید روی یک کرکره غلتکی صنعتی با کیفیت بالا و خیره کننده سرمایه گذاری کنید ، باید برای بهترین راه حل های کرکره ای از لیزاتک دیدن کنید.

لیزاتک ارائه دهنده بهترین ها در بحث کرکره برقی و کرکره پلی کربنات همواره در خدمت شماست.

https://xn----1mczac6h5a72eb07a.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۲۱ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۰۶ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

دمای یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را بر چه اساسی تنظیم کنیم؟

جهت تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید خود به یکی از مراکز تعمیر مجاز تاپ امداد در سر تا سر تهران مراجعه فرمایید.

نوع مواد غذایی و چگونگی ذخیره مواد غذایی در یخچال شما می تواند بر میزان انرژی مصرفی تأثیر بگذارد. در مقاله ی زیر قصد داریم به نکاتی راجع به تنظیم دمای یخچال فریزر و ساید بای ساید بپردازیم.

۱)مواد غذایی را با دقت ذخیره کنید

مراقب باشید که بیش از حد پر نشود. پر کردن یخچال شما می تواند مانع گردش هوا در دستگاه شود. همچنین مایعات را پوشانده و از بسته بندی مواد در هنگام نگهداری در یخچال اطمینان حاصل کنید. نه تنها غذاهای باز موجود در یخچال طعم و مزه شان عوض می شود بلکه رطوبت آزاد شده باعث می شود کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید سخت تر کار کند.

۲)از یخچال فریزر و ساید بای ساید خود مراقبت کنید

نگهداری صحیح یخچال شما نه تنها به ماندگاری بیشتر آن کمک می کند بلکه به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک خواهد کرد. بررسی کنید تا مطمئن شوید کویل های پشت یخچال به طور مرتب و بدون گرد و غبار هستند. تمیز نگه داشتن این جریان باعث می شود جریان هوا بهتر انجام شود و باعث می شود کمپرسور راحت تر کار کند. کار دیگری که باید مرتباً انجام دهید ، یخ زدایی فریزر است. یخ زدگی هرگز نباید از یک چهارم اینچ فراتر رود زیرا این باعث کاهش راندمان انرژی می شود. اطمینان از عدم وجود نشت هوا نیز مهم است. هنگامی که هوای سرد فرار می کند، کمپرسور برای جایگزینی آن سخت تر کار می کند. تست پول را روی درب یخچال خود انجام دهید. یک اسکناس بین درب قرار دهید. اگر اسکناس به راحتی وارد شود، هوا در حال نشت است و لولای آن باید تعویض شود. اگر بیرون کشیدن اسکناس کار دشواری باشد، مهر و موم روی درب از نظر شکل مطلوبی است. در آخر ، مطمئن شوید که کمپرسور هموار کار می کند. کمپرسور همان چیزی است که هوای سرد را در دستگاه تنظیم می کند.

۳)دمای مناسب را تنظیم کنید

اگر یخچال یا فریزر خود را به صورت نادرست تنظیم کنید، می تواند از انرژی بیشتری استفاده کند. یخچال و فریزرها نباید خیلی سرد شوند. یخچال و فریزرها باید دمای ۳۷ تا ۴۰ درجه فارنهایت را حفظ کنند تا در راندمان بالا کار کنند و هزینه انرژی را به حداقل برسانند. فریزرها باید در ۵ درجه باشند. فریزرهای مستقل برای نگهداری طولانی می توانند در ۰ درجه تنظیم شوند. برای بررسی دمای یخچال خود ، یک دماسنج را در یک لیوان آب در وسط دستگاه قرار دهید. دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانید. برای فریزر، دماسنج را بین بسته ها قرار دهید. دوباره، دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانید.

۴)یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را در جای مناسب قرار دهید

محل یخچال معمولاً توسط پریز برق و آب محدود است، اما در صورت امکان، یخچال را به صورت درست مستقر کنید تا حداکثر استفاده از آن را بتوانید بکنید. اطمینان از وجود جریان مناسب هوا در اطراف یخچال و فریزر می تواند به کارآمدتر بودن آن کمک کند. اگر دستگاه بین کابینت ها جا شده است، اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی که در اطراف دستگاه نباشد که مانع جریان هوای آن شود. در صورت امکان یخچال و فریزرها نباید در نزدیکی پنجره یا اجاق گاز قرار بگیرند. گرمای خورشید یا وسایل آشپزی باعث می شود یخچال فریزر و ساید بای ساید برای خنک نگه داشتن انرژی بیشتری مصرف کند.

https://topemdad.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۳۹ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)