sedadar sedadar .

sedadar

4 روش کسب درآمد از خانه

شاید شما شغلی دارید اما دوست دارید چند دلار اضافی برای پرداخت آن تعطیلات رویایی یا شاید ماشین دوم بدست آورید. انگیزه شما هرچه باشد ، می خواهید چیزی را انتخاب کنید که برای شروع به زمان و هزینه زیادی نیاز نداشته باشد. در این پست ، من چهار روش کسب درآمد از خانه را شرح می دهم.

تنها سوال این است که شما چه خدمتی یا محصولی را ارائه خواهید داد؟

بر اساس تجربه شخصی ، من بهترین ایده های خود را برای کسب درآمد از راحتی خانه با شما به اشتراک می گذارم.

پول اضافی می خواهید؟ یکی از این گزینه های WFH را امتحان کنید
با تشکر از ظهور سرویس هایی مانند Uber ، Airbnb و WeGoLook ، این کنسرت جایی است که در آن قرار دارد. در اینجا چهار روش برای کسب درآمد از خانه آورده شده است.

1. فریلنسر
اگر چند سال است که کار می کنید ، به احتمال زیاد چند نکته را یاد گرفته اید. بنابراین در لیست لیستی از راه های کسب درآمد از خانه ، فروش مهارت های حرفه ای خود قرار دارید.

شاید شما مهارت دیوانه PhotoShop را دارید یا می توانید کتاب ها را متعادل کنید ، بازاریابی از شبکه های اجتماعی را انجام دهید یا داده های دیگری را وارد کنید مانند دیگران. ارائه این مهارت ها به دوستان ، خانواده و دیگران در خارج از ساعت کار راهی خوب برای کسب درآمد از خانه است.

اگر مهارتی دارید ، احتمال اینکه کسی بابت آن به شما پول بدهد بسیار خوب است.

مزایای فریلنسینگ در زمینه تخصص فعلی شما به شرح زیر است:

هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد شما آماده ارائه تخصص خود بلافاصله و با اطمینان هستید.
شما روابط موجود و ارتباطات صنعتی دارید که ممکن است علاقه مند شوند شما را به صورت قراردادی استخدام کنند.
این یک پیشنهاد نسبتاً کم هزینه و شروع سریع است.
تا زمانی که آماده ادامه کار نباشید ، می خواهید از هرگونه درگیری احتمالی با کارفرمای تمام وقت فعلی خود جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید به مشتریانی نزدیک شوید که در غیر این صورت شما را از طریق شرکتی که حقوق شما را می پردازد استخدام می کنند. بیشتر مشاغل از این بابت اخم می کنند.

برای چند نکته خوب در مورد تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق ، این پست عالی Lifehack را بررسی کنید.

2. برنامه ریزی عروسی
چند سال پیش ، همسرم جنیفر قبل از بازگشت به مدرسه برای گرفتن مدرک روانشناسی قانونی ، مدتی یک برنامه ریز عروسی بود.

این شامل همزمان شعبده بازی کردن با چندین جدول زمانی در حالی که به عنوان دوست و محرم زوجین هستید.

برای کسانی که مهارت های سازمانی ، حوصله و سبک عالی دارند ، این کار به راحتی از خانه انجام می شود. چند نکته:

با تعادل قابل پرداخت روز عروسی ، یک نگهدارنده از جلو بگیرید.
جنیفر از پی پال برای فاکتورگیری و پردازش پرداخت استفاده کرد ، اما تعداد سرویس های به همان اندازه خوب که روند کار را برای همه طرف ها آسان می کند ، در حال افزایش است.
برنامه ریزی عروسی یک کار دهان به دهان است ، بنابراین به محض بازگشت زن و شوهر از ماه عسل ارجاع و گواهی نامه بگیرید. گواهی نامه ، همراه با عکس های این رویداد را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید (ابتدا از زوجین اجازه استفاده از کلمات و تصاویر آنلاین خود را بگیرید).

3. وبلاگ نویسی
آیا اگر بتوانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود مقداری خمیر بدست آورید ، عالی نخواهد بود؟ همانطور که معلوم شد ، می توانید.

شاید شما می خواهید محصولات زیبایی را آزمایش و بررسی کنید یا بینش تخصصی در مورد نحوه آموزش سگ ها ارائه دهید. شاید شما مایل باشید دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید ، از جمله فیلم های کوتاه نشان می دهد که چگونه یک غذای عالی درست کنید.

زیبایی یک وبلاگ این است که تقریباً در هیچ زمانی راه اندازی نمی شود.

در اینجا نحوه کسب درآمد از اولین وبلاگم (که اکنون بیش از 25000 دنبال کننده دارد) است:

من اسپانسرهای وبلاگ را پیدا کردم

بخش حامی مالی را در وبلاگ خود تنظیم کنید که هر حامی یک صفحه اختصاصی دارد. برای هرگونه خدمات اضافی که به حامی مالی ارائه می دهید ، می توانید هزینه اضافی را پرداخت کنید (در مورد من طراحی و نوشتن بود).

من شروع به صحبت / مشاوره کردم

از وبلاگ خود به عنوان سکوی پرشی برای درآمد جانبی مانند سخنرانی با حقوق و مشاوره استفاده کنید. درآمد اضافی من در نهایت به حدی رسید که از پولی که از حمایت مالی به دست آورده بودم بسیار فراتر رفت.

4. نوشتن اشباح
Ghostwriting نوعی نوشتن مقاله ، پست وبلاگ و کتاب است تا دیگران به عنوان کتاب شخصی خود منتشر کنند.

آنچه در مورد شبح عالی است این است که بازار بزرگی برای این سرویس وجود دارد. مشاغل بی شماری مشتاق ایجاد محتوای با کیفیت هستند ، اما یا وقت کافی ندارند و یا استعداد نوشتن (یا هر دو) را برای انجام کار خودشان ندارند.

با انجمن نویسندگان حرفه ای کانادا شروع کنید.

این سایت نه تنها اطلاعات مفیدی مانند نرخ های پیشنهادی را ارائه می دهد ، بلکه شبکه پشتیبانی از نویسندگان باتجربه و مبتدی را نیز ارائه می دهد که می توانند به شما در شروع کار کمک کنند. PWAC حتی فرصت های نوشتن پولی را ارسال می کند.

سایر نکات:

تصمیم بگیرید که چه نوع نوشتاری را می خواهید انجام دهید (به عنوان مثال پست های وبلاگ ، مقالات مجله ، سخنرانی ها ، مشخصات فنی).
نرخ های خود را بر اساس اهداف و تجربه درآمد خود تنظیم کنید. من برای “شبح” دادن کتاب ، مبلغی بین 15،000 تا 25،000 $ ، برای مقاله یا پست وبلاگ (حداکثر 750 کلمه) ، 900 دلار هزینه ثابت دریافت می کنم. همچنین می توانید به صورت کلمه ای یا صفحه ای شارژ کنید.

پروژه های خود را مدیریت کنید. به عنوان مثال ، تعداد مشخصی ویرایش را که می خواهید از ابتدا انجام دهید ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
با تحویل به موقع کار با کیفیت ، شهرت خوبی کسب کنید و مراجعه به سایت انجام شود.

یک بار دیگر ، ما در یک اقتصاد گیگ زندگی می کنیم که در آن فناوری و تغییر نگرش در مورد کار برای همه آسان است که زنجیر خود را آویزان کنند و به جهانیان بگویند که برای تجارت باز هستند.

اگرچه ممکن است مثالهای فوق در خانه چرخ شما وجود نداشته باشد ، اما آنها نشان می دهند که می توانید از خانه درآمد کسب کنید به شرط اینکه موارد زیر را انجام دهید:

مشخص کنید چه کاری دوست دارید انجام دهید و در انجام آن مهارت دارید – و بله ، به هر دو نیاز دارید.
از کوچک شروع کنید و روی میوه های کم آویز تمرکز کنید (به عنوان مثال روی روابط و ارتباطات موجود برای کار و مراجعین ضربه بزنید).
اگر شغل روزانه دارید ، با سرعتی متناسب با برنامه فعلی و زمان مورد نیاز خود کار کنید. شما می خواهید در برنامه حاشیه خود کم قول بدهید و بیش از حد تحویل دهید.

http://webnabz.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۳۴ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)