sedadar sedadar .

sedadar

نوشتن مطالب خود را برای سئو بهبود بخشید

از این گذشته ، بدون SEO مطالب شما ممکن است در جایی از صفحه 50 نتایج جستجو از بین برود. و همه ما می دانیم که بازدید در آن صفحات کمتر از رضایت بخش است. به همین ترتیب ، درصورتی که پس از کلیک روی محتوای شما نازک باشد ، رتبه بندی صفحه اول شما می تواند کارهای زیادی انجام دهد. به همین دلیل رابطه خوب بین SEO و محتوای عالی ضروری است! در اینجا 10 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای SEO وجود دارد که باعث می شود محتوای شما بیشتر پیش برود و تلاش های شما در زمینه جستجوگرها را همزمان افزایش دهد.

 

نکاتی درباره نوشتن سئو برای پیشرفت بیشتر محتوای شما

 

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید

 

این نکته نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، با این وجود بسیاری از شرکت ها به دلایل غلط محتوا می سازند. محتوایی بنویسید که به نفع بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها مربوط به محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها باید مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید.

 

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید

 

با نگه داشتن محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافیکی را که شایسته وب سایت شماست دریافت کنید. این بدان معناست که اگر وبلاگی دارید ، میزبانی با وردپرس یا بلاگر را کنار بگذارید و وبلاگ را در یک زیر پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش اشکال دیگر محتوای اصلی مانند ویدیوها ، اینفوگرافی ها یا تصاویر سفید دارید ، حتماً آنها را در وب سایت خود نیز جاسازی کنید و از آنجا به اشتراک بگذارید.

 

3. عناوینی ایجاد کنید که مشت مشتی دارند

 

شما متن بسیار کمی دارید تا تأثیر بسیار بزرگی ایجاد کنید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر را دست کم نگیرید! عناوینی را بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنند. علاوه بر یک عنوان عالی ، از جذاب بودن توضیحات متا و توضیحات بیشتر در مورد مقاله خود نیز اطمینان حاصل کنید. بخاطر داشته باشید که عنوان و متا توضیحات شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین آنها را وادار به شمردن کنید!

 

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

 

از عبارات غنی و مرتبط با کلمات کلیدی در عناوین و همچنین محتوای خود استفاده کنید تا هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پست شما چیست. اما مراقب باشید ، کلمات کلیدی زیادی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند بلکه می توانند منجر به مجازات موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی شوند. از کلمات کلیدی متفکرانه و محدود استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در کل متن پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب گذاری چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ ها دارای قابلیت برچسب گذاری هستند که از قبل ساخته شده اند.

 

5. ساختار پست های خود را

 

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر منظم و ناکارآمد از بین می رود. تجزیه و تحلیل مطالب خود در پاراگرافهای کوچکتر با عناوین یک خوانش آسان است که خوانندگان شما را درگیر خود می کند. برای موتورهای جستجو ، سازمان back-end نیز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاری عناوین اصلی (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس) برای حفظ یک مقاله دارای ساختار خوب مهم است.

 

6. تصاویر را در خود بگنجانید

 

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن تصویر به همراه پست وبلاگ می تواند تأثیر زیادی ایجاد کند. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ های شما در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند پین شوند ، و راهی دیگر برای بازدید از وب سایت شما اضافه می کنند.

 

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی پیش برانید

 

رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقا promote اشتراک کمک کند. با استفاده از توضیحات جذاب و فراخوان برای اقدام ، هر مقاله جدید را در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک در هر پست وبلاگ خود نیز مهم است. اگر می خواهید نحوه اشتراک پیوندهای شما کنترل بیشتری داشته باشد ، پیاده سازی کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند به پیوندهای به اشتراک گذاشته شده شما کمک کند و ممکن است به نرخ کلیک شما کمک کند.

 

8. پیاده سازی Google تألیف

 

Google Authorship یک روش سریع و آسان برای گره زدن محتوا به یک نویسنده خاص است ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعه های غنی در نتایج جستجو شامل عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. نویسندگی Google برای تبلیغ شخصی بسیار مناسب است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک بر روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، با نحوه تنظیم نویسندگی برای وب سایت خود آشنا شوید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۳۶ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)