sedadar sedadar .

sedadar

نوشتن مطالب خود را براي سئو بهبود بخشيد

از اين گذشته ، بدون SEO مطالب شما ممكن است در جايي از صفحه 50 نتايج جستجو از بين برود. و همه ما مي دانيم كه بازديد در آن صفحات كمتر از رضايت بخش است. به همين ترتيب ، درصورتي كه پس از كليك روي محتواي شما نازك باشد ، رتبه بندي صفحه اول شما مي تواند كارهاي زيادي انجام دهد. به همين دليل رابطه خوب بين SEO و محتواي عالي ضروري است! در اينجا 10 نكته در مورد چگونگي نوشتن محتواي SEO وجود دارد كه باعث مي شود محتواي شما بيشتر پيش برود و تلاش هاي شما در زمينه جستجوگرها را همزمان افزايش دهد.

 

نكاتي درباره نوشتن سئو براي پيشرفت بيشتر محتواي شما

 

1. ابتدا براي مخاطبان خود بنويسيد

 

اين نكته نوشتن سئو به دلايلي شماره يك است. به نظر مي رسد به اندازه كافي آسان است ، با اين وجود بسياري از شركت ها به دلايل غلط محتوا مي سازند. محتوايي بنويسيد كه به نفع بازار هدف شما باشد يا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نيست همه پست ها مربوط به محصول يا خدمات شما باشد ، اما همه آنها بايد مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتواي مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شركت خود را به عنوان يك متخصص در صنعت خود معرفي كنيد و اين كار را بهتر از رقابت انجام دهيد.

 

2. همه را زير يك سقف نگه داريد

 

با نگه داشتن محتواي اصلي خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافيكي را كه شايسته وب سايت شماست دريافت كنيد. اين بدان معناست كه اگر وبلاگي داريد ، ميزباني با وردپرس يا بلاگر را كنار بگذاريد و وبلاگ را در يك زير پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) ميزباني كنيد. هر زمان كه فرصتي براي نمايش اشكال ديگر محتواي اصلي مانند ويديوها ، اينفوگرافي ها يا تصاوير سفيد داريد ، حتماً آنها را در وب سايت خود نيز جاسازي كنيد و از آنجا به اشتراك بگذاريد.

 

3. عناويني ايجاد كنيد كه مشت مشتي دارند

 

شما متن بسيار كمي داريد تا تأثير بسيار بزرگي ايجاد كنيد. بنابراين قدرت يك عنوان موثر را دست كم نگيريد! عناويني را بنويسيد كه واضح ، جالب و از كلمات كليدي غني استفاده كنند. علاوه بر يك عنوان عالي ، از جذاب بودن توضيحات متا و توضيحات بيشتر در مورد مقاله خود نيز اطمينان حاصل كنيد. بخاطر داشته باشيد كه عنوان و متا توضيحات شما در نتايج جستجو نشان داده مي شوند ، بنابراين آنها را وادار به شمردن كنيد!

 

4- از عبارات غني از كلمات كليدي استفاده كنيد

 

از عبارات غني و مرتبط با كلمات كليدي در عناوين و همچنين محتواي خود استفاده كنيد تا هم به خوانندگان و هم به موتورهاي جستجو اطلاع دهيد كه پست شما چيست. اما مراقب باشيد ، كلمات كليدي زيادي نه تنها خوانندگان شما را خاموش مي كنند بلكه مي توانند منجر به مجازات موتور جستجو براي پر كردن كلمات كليدي شوند. از كلمات كليدي متفكرانه و محدود استفاده كنيد و به احساس طبيعي تري پايبند باشيد. علاوه بر استفاده از كلمات كليدي در كل متن پست خود ، از برچسب هاي وبلاگ با برچسب گذاري چند كلمه كليدي مرتبط براي هر پست استفاده كنيد. اكثر وبلاگ ها داراي قابليت برچسب گذاري هستند كه از قبل ساخته شده اند.

 

5. ساختار پست هاي خود را

 

محتويات پست شما ممكن است عالي باشد اما به راحتي در قالب غير منظم و ناكارآمد از بين مي رود. تجزيه و تحليل مطالب خود در پاراگرافهاي كوچكتر با عناوين يك خوانش آسان است كه خوانندگان شما را درگير خود مي كند. براي موتورهاي جستجو ، سازمان back-end نيز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاري عناوين اصلي (H1 براي عناوين ، H2 براي زيرنويس) براي حفظ يك مقاله داراي ساختار خوب مهم است.

 

6. تصاوير را در خود بگنجانيد

 

پست هاي خود را با تصاوير پاپ كنيد! مردم بصري هستند. افزودن تصوير به همراه پست وبلاگ مي تواند تأثير زيادي ايجاد كند. حساب Pinterest داريد؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ هاي شما در ساير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ، پست هاي داراي تصوير نيز مي توانند پين شوند ، و راهي ديگر براي بازديد از وب سايت شما اضافه مي كنند.

 

7. محتوا را با رسانه هاي اجتماعي پيش برانيد

 

رسانه هاي اجتماعي ابزاري قدرتمند است كه مي تواند به افزايش دسترسي به محتواي شما و ارتقا promote اشتراك كمك كند. با استفاده از توضيحات جذاب و فراخوان براي اقدام ، هر مقاله جديد را در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي و انجمن ها ارسال كنيد. از آنجا كه قدرت رسانه هاي اجتماعي در اشتراك گذاري نهفته است ، داشتن دكمه هاي اشتراك در هر پست وبلاگ خود نيز مهم است. اگر مي خواهيد نحوه اشتراك پيوندهاي شما كنترل بيشتري داشته باشد ، پياده سازي كارت هاي Twitter براي Twitter يا Open Graph براي Facebook (فني) مي تواند به پيوندهاي به اشتراك گذاشته شده شما كمك كند و ممكن است به نرخ كليك شما كمك كند.

 

8. پياده سازي Google تأليف

 

Google Authorship يك روش سريع و آسان براي گره زدن محتوا به يك نويسنده خاص است ، تمام آنچه شما نياز داريد يك حساب Google+ است. در نتيجه ، مقالات شما به عنوان قطعه هاي غني در نتايج جستجو شامل عكس نويسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر مي شوند. نويسندگي Google براي تبليغ شخصي بسيار مناسب است ، اما همچنين مي تواند نرخ كليك بر روي مقالات شما را افزايش دهد. اگر نويسنده هستيد ، با نحوه تنظيم نويسندگي براي وب سايت خود آشنا شويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۳۶ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از افزونه Yoast

سئو كاران در زمينه بهينه سازي موتور جستجو چالش هاي منحصر به فردي دارند. وقتي سئو كاران هر روز چندين مقاله يا پست وبلاگ ارسال مي كنند ، رويكرد يك و انجام شده به SEO كار نمي كند. در اين موارد ، پلاگين Yoast ابزاري مفيد براي بهينه سازي صفحه وب است.

اگرچه افزونه Yoast اغلب بدون زحمت توصيف مي شود ، اما اين توصيف كاملاً دقيق نيست. براي اينكه بيشترين بهره را از Yoast ببريد ، سئو كاران نياز به كارهايي بيش از نصب افزونه دارند. آنها بايد در واقع پلاگين را پيكربندي كرده و تنظيمات را بر اساس اهداف و معيارهاي ارزش خود تنظيم كنند.

انتخاب تنظيمات و تنظيمات افزونه مناسب براي سئو كاران كه با Yoast و به طور كلي سئو آشنايي ندارند ، طاقت فرسا به نظر مي رسد. خوشبختانه ، Yoast در طراحي افزونه SEO WordPress خود به روشي كه همه بتوانند از آن استفاده كنند ، كار بسيار خوبي انجام داده است. وقتي تلاش مي كنند ، سئو كاران با استخدام يك مشاور حرفه اي سئو نتايج مشابهي را با افزونه Yoast به دست مي آورند.

در اين آموزش نحوه استفاده از افزونه Yoast براي ايجاد بازديد بيشتر در وب سايت را توضيح خواهيم داد. و از آنجا كه اين يك راهنما براي سئو كاران است ، ما نكات كليدي را كه سئو كاران با وبلاگ ، وب سايت هاي خبري محلي و مجلات آنلاين بايد از طريق پلاگين Yoast’s SEO به آنها توجه ويژه داشته باشند ، برجسته خواهيم كرد.

بياييد شروع كنيم.

نصب پلاگين Yoast
در اين بخش ، نحوه نصب افزونه Yoast در وب سايت وردپرس را توضيح خواهيم داد.

قبل از شروع استفاده از Yoast در وب سايت وردپرس خود ، بايد پلاگين را نصب كنيد. براي بارگيري افزونه Yoast SEO Premium و بارگيري يك فايل zip در رايانه خود به وب سايت Yoast مراجعه كنيد.

با بارگيري پلاگين Yoast premium ، به وب سايت وردپرس خود برگرديد و روي داشبورد كليك كنيد. روي “پلاگين ها” كليك كنيد و “افزودن جديد” را انتخاب كنيد. پلاگين Yoast را بارگذاري كنيد و با حوصله بنشينيد تا وقتي در وب سايت شما نصب مي شود. (اين روند ممكن است مدتي طول بكشد.)

پس از نصب افزونه ، بايد آن را فعال كنيد. همچنين ممكن است لازم باشد اشتراك خود را به افزونه فعال شده متصل كنيد ، اين بستگي به اين دارد كه آيا از نسخه رايگان در حال ارتقا هستيد يا Yoast را براي اولين بار نصب مي كنيد.

پيكربندي پلاگين Yoast
در اين بخش ، شما مي آموزيد كه چگونه پلاگين Yoast خود را با استفاده از جادوگر پيكربندي SEO پيكربندي كنيد.

 

براي اطمينان از انتخاب تنظيمات مناسب براي وب سايت وردپرس خود ، از جادوگر پيكربندي Yoast SEO استفاده كنيد. جادوگر پيكربندي از شما س seriesالاتي درباره راه اندازي ، ساختار ، محتوا و نمايه هاي اجتماعي وب سايت شما مي پرسد. براساس پاسخهاي شما ، Yoast تنظيماتي را كه به شما كمك مي كند در موتورهاي جستجو ايجاد كنيد ، انتخاب مي كند.

جادوگر پيكربندي SEO
پاسخ به برخي از سالات آسان است – به عنوان مثال ، “چه نوع وب سايتي داريد؟” و “چند نفر در سايت شما محتوا منتشر مي كنند؟” س questionsالات ديگري كه توسط جادوگر پيكربندي Yoast SEO پرسيده مي شود كمي بيشتر زمان مي برد.

هنگام رفتن به جادوگر پيكربندي Yoast SEO ، آماده باشيد تا به اين س questionsالات پاسخ دهيد:

آيا وب سايت شما در دست ساخت است يا از قبل فعال است؟ پاسخ به اين س willال تعيين مي كند كه آيا وب سايت شما آماده فهرست گذاري در موتورهاي جستجوي بزرگ مانند Google و Bing است.
چه نوع وب سايتي داريد؟ پاسخ ها در اينجا مي تواند از يك وبلاگ گرفته تا يك فروشگاه آنلاين يا حتي يك نمونه كار حرفه اي باشد. اگر وب سايت شما در هيچ يك از دسته هاي تعريف شده نمي گنجد ، “چيز ديگري” را انتخاب كنيد.
آيا وب سايت شما نماينده يك شخص يا شركت است؟ پاسخ اين س inال در فراداده هاي وب سايت شما درج خواهد شد.
كدام نوع محتوا را مي خواهيد در نتايج جستجو نشان دهيد؟ آيا مي خواهيد “پست ها” در نتايج جستجو نشان داده شوند؟ در مورد “صفحات” چطور؟ وقتي به اين س answerال پاسخ مي دهيد ، Yoast تمام كارها را انجام مي دهد تا اطمينان حاصل شود كه انواع درست محتوا نمايه مي شوند.
از كدام كانال هاي اجتماعي استفاده مي كنيد؟ پيوندهاي مربوط به پروفايل هاي اجتماعي خود را در كانال هاي مختلف از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram و LinkedIn قرار دهيد.
آيا وب سايت شما چندين نويسنده دارد؟ اگر همه مطالب را در وب سايت خود بنويسيد ، مي خواهيد آن را در صفحه نويسنده وردپرس خود تعريف كنيد. انجام اين كار از نمايه سازي محتواي تكراري جلوگيري مي كند ، كه منع بزرگي در Google است.
آيا مي خواهيد Yoast از كنسول جستجوي Google اطلاعاتي را دريافت كند؟ اتصال Yoast به كنسول جستجوي Google خود باعث مي شود راحت تر بتوانيد خطاهاي صفحه را زير نظر بگيريد.
علاوه بر طرح اين سوالات اساسي ، Yoast SEO Configuration Wizard همچنين شما را در روند بهينه سازي عنوان صفحه راهنمايي مي كند. فراتر از الگوي عنوان صفحه پيش فرض ، مي خواهيد يك نام كوتاه مختصر اضافه كنيد تا به افراد كمك كند صفحات شما را در نتايج موتور جستجو تشخيص دهند.

اختصاص دادن زمان براي پاسخگويي دقيق به تمام سوالات موجود در جادوگر پيكربندي SEO در طولاني مدت به درد شما مي خورد ، بنابراين مطمئن شويد كه در اين مرحله عجله نكنيد.

تمركز بر كلمات كليدي و بهينه سازي محتوا
در اين بخش ، ما در مورد گوشت واقعي افزونه Yoast SEO با جزئياتي درباره نحوه انتخاب كلمه كليدي تمركز و نوشتن توضيحات متاي مورد علاقه بازديدكنندگان وب سايت ، تحقيق خواهيم كرد.

 

Yoast تجزيه و تحليل SEO را در مورد محتواي هر صفحه وب سايت شما انجام مي دهد. اگرچه نتايج اين تجزيه و تحليل را مي توان به سرعت در سمت راست صفحه در داشبورد وردپرس مشاهده كرد ، براي مشاهده جزئيات بيشتر بهينه سازي صفحه خود ، بايد به پايين اسكرول كنيد.

Yoast از كجا اطلاعات لازم براي امتيازدهي صفحات شما را مي گيرد؟ برخي از اطلاعات از خود محتوا ناشي مي شود ، اما مهمتر اين است كه شما جزئيات مناسب را در جعبه متا وارد كنيد. آنچه شامل اين مي شود.

كليد واژه تمركز
ما چندين برگه براي عبور داريم ، اما قبل از انجام اين كار ، شروع مي كنيم با تايپ كردن كلمه كليدي تمركز كه مي خواهيد صفحه را براي آن بهينه كنيد. به عنوان مثال ، در يك پست وبلاگ با عنوان “ويرايشگر عضويت چيست؟” ، كلمه كليدي تمركز “ويرايشگر عضويت” خواهد بود.
اگر قبلاً از اين كلمه كليدي تمركز استفاده كرده ايد ، كه در هنگام بهينه سازي جستجو منفي است ، Yoast به شما اطلاع مي دهد.

در زير كلمه كليدي تمركز فضايي براي قرار دادن كلمات مترادف كلمات كليدي وجود دارد. نيازي نيست كه هر بار از اين جعبه استفاده كنيد ، اما بهتر است در صورت وجود هر كلمه كليدي تمركز ، چند مترادف براي آن وارد كنيد.

عنوان صفحه
مستقيماً بالاي فضايي كه كلمه كليدي تمركز را وارد كرده ايد ، محلي براي ويرايش “قطعه ها” است. اين مكاني است كه پيش نمايشي از عنوان صفحه را مشاهده خواهيد كرد كه هنگام نمايش پست در نتايج جستجو ، در سطر اول نشان داده مي شود. اگر اين عنوان صفحه توليد شده به صورت خودكار براي كلمات كليدي بهينه نشده است ، بايد اكنون آن را به صورت دستي تنظيم كنيد.

توضيحات متا
توضيحات متا يك برچسب HTML است. توضيحات متا به اين منظور انجام مي شود كه افراد بتوانند روي پيوند موتورهاي جستجو كليك كنند.

نوشتن توضيحات متاي خود با كلمه كليدي تمركز ، درك مطالب مقاله شما را براي افرادي كه به صورت آنلاين جستجو مي كنند آسان مي كند. ايجاد كامل توصيف متا هم يك هنر است و هم يك علم. توضيحات متا بايد به گونه اي باشد كه باعث شود افراد بخواهند براي كسب اطلاعات بيشتر روي پيوند كليك كنند.

بهترين توصيفات متا داراي مشخصات زير است:

زير 156 كاراكتر
كلمه كليدي تمركز را وارد كنيد
با صداي فعال نوشته شده است
نوشته شده با يك فراخوان براي عمل
محتوا را مطابقت دهيد
بررسي كنيد كه عنوان ، URL و توضيحات متا با در نظر گرفتن كلمه كليدي تمركز بهينه شده اند. هنگامي كه يك كلمه كليدي و متا توضيحات قوي در محل قرار گرفتيد ، پلاگين Yoast به محتواي شما امتياز مي دهد.

تصاوير با متن ALT
پلاگين Yoast متن ALT را در هر تصويري كه در صفحه شماست رديابي مي كند. براي به حداكثر رساندن رتبه بندي موتور جستجو ، مطمئن شويد كه كلمه كليدي تمركز را در نزديكي ابتداي متن ALT بر روي هر تصويري كه در صفحه ظاهر مي شود ، قرار دهيد.

محتواي سنگ بناي اصلي
Yoast شما را تشويق مي كند كه صفحات عنوان اصلي را به عنوان “محتواي سنگ بناي” علامت گذاري كنيد. بهينه سازي صفحه اصلي براي يك موضوع يا كلمه كليدي خاص نياز به چند مرحله اضافي دارد ، اما انجام آن براي يك تازه كار به اندازه كافي آسان است.

محتواي سنگ بناي اصلي بايد براي رقابتي ترين كلمات كليدي بهينه شود. محتواي سنگ بناي همچنين بايد با پيوندهاي داخلي زيادي طراحي شود ، زيرا موتورهاي جستجو محتواي داراي بيشترين پيوند را به عنوان مهمترين محتواي سايت مشاهده مي كنند.

تحليل سئو
اكنون كه كلمه كليدي تمركز را انتخاب كرده ايد ، متاي توصيفي فريبنده اي نوشتيد و صفحه خود را به عنوان محتواي سنگ بناي اصلي علامت گذاري كرديد ، در صورت استفاده ، وقت آن است كه ببينيد Yoast درباره محتواي صفحه شما چه نظري دارد

 

براي ديدن نتايج تجزيه و تحليل محتواي Yoast ، مجدداً به كادر Analysis مراجعه كنيد. چند مورد از ده ها عاملي كه افزونه Yoast در تحليل خود دارد:

داشتن كلمه كليدي focus در عنوان SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز استفاده شده در توضيحات متا SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز در URL
داشتن كلمه كليدي تمركز در 10٪ اول مطالب
داشتن كلمه كليدي تمركز در محتوا
حداقل 600 كلمه مطلب است
سئو پيشرفته
خوشبختانه ، پلاگين Yoast در عناصر اساسي SEO متوقف نمي شود. كاربران پيشرفته با مشاهده عناصر دقيق تر SEO مناسب مي توانند از اصول فراتر روند.

نمونه هايي از عواملي كه Yoast در اين بخش ارزيابي مي كند عبارتند از:

طول URL
تمركز كليد واژه در زيرعنوان ها
كلمه كليدي را در ويژگي هاي تصوير متمركز كنيد
پيوند به منابع خارجي
تراكم كلمه كليدي
آيا قبلاً از كلمه كليدي تمركز استفاده شده است يا خير
Yoast اين فاكتورها را بر اساس ميزان تكميل آنها ليست مي كند. در زير عنوان ، ليستي از “مشكلات” ، “بهبودها” ، “ملاحظات” و “نتايج خوب” را مشاهده خواهيد كرد. هدف در اينجا مشخصاً بدست آوردن هرچه بيشتر “نتايج خوب” است. گرچه ما مي خواهيم در ليست “مشكلات” هيچ چيزي ذكر نشده باشد ، اما اين براي سئو كاراني كه در حال توليد محتواي داراي ارزش خبري هستند هميشه واقعي نيست. با اين وجود ، اگر بيش از يك يا دو موضوع را در ليست مشاهده كرديد ، بهتر است قبل از انتشار محتوا ، براي حل اين مشكلات تلاش كنيد.

خوانايي
موتورهاي جستجو هوشمندتر مي شوند و آنها محتوا را بر اساس خوانايي ارزيابي مي كنند. در اينجا موتورهاي جستجو به دنبال آن هستند.

 

موتورهاي جستجو علاقه مند به نثرهاي ناز نيستند. Yoast مي فهمد موتورهاي جستجو مانند Google و Bing در محتوايي كه تبليغ مي كنند به دنبال چه چيزي هستند و از اندازه گيري هاي خوانايي محتوا براي كمك به سئو كاران در درك چگونگي گردآوري مقالات وب دوستانه و پست هاي وبلاگ استفاده مي كند.

نمرات خوانايي محتوا معيارهاي زير را در نظر مي گيرد:

نمره خوانايي فلش
استفاده از افزونه فهرست مطالب
طول پاراگراف ها
خواه محتوا حاوي تصاوير باشد يا فيلم
تمركز بر كلمات كليدي مورد استفاده در ابتداي عنوان SEO
عنوان حاوي “كلمات قدرت”
تعدادي سو what تفاهم وجود دارد كه براي دستيابي به يك نمره خوانايي خوب چه كاري لازم است. Yoast در وبلاگ خود شركت به آنها پرداخته است ، كه مي توانيد در اينجا بخوانيد.

مهمترين اساسي كه بايد بخاطر بسپاريم اين است كه گوگل معتقد است كه محتواي با كيفيت باعث بهبود تجربه كاربر مي شود. روزهايي كه پر كردن كلمات كليدي به ارتقا رتبه بندي موتورهاي جستجو كمك مي كند از بين رفته اند. Google تشخيص مي دهد كه يك كلمه كليدي خاص به طور مكرر در يك مقاله ذكر شده است ، و در نتيجه رتبه بندي آن محتوا را كاهش مي دهد. علاوه بر اين ، Google اكنون مترادف ها را تشخيص مي دهد.

اگر محتواي شما به گونه اي جمع شود كه خوانندگان بتوانند به سرعت اسكن و پردازش كنند ، به نمره خوانايي بالايي دست پيدا مي كند. در غير اين صورت ، ممكن است بخواهيد در محتوا تجديد نظر كرده و جملات كوتاه تري را بنويسيد كه درك آنها آسان تر باشد.

Yoast براي رسانه هاي اجتماعي
اين بخش به شما كمك مي كند نحوه استفاده از Yoast را براي دستيابي به كنترل بيشتر بر نحوه مشاهده محتواي شما در رسانه هاي اجتماعي به شما كمك كند.

 

افزونه Yoast در درجه اول براي جستجوگرها است ، اما برگه Social جايي است كه شما براي پيكربندي نحوه نمايش محتواي خود در هنگام به اشتراك گذاري در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر به آن مي رويد.

Yoast به سئو كاران كنترل كاملي بر عنوان ، توضيحات و تصاوير مي دهد كه وقتي خوانندگان مقالات خود را در صفحات رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند ، به طور خودكار ظاهر مي شود. اگر اشتراك اجتماعي براي انتشار شما مهم است ، هر وقت محتواي جديدي منتشر مي كنيد نبايد از اين ويژگي در افزونه Yoast غافل شويد.

اگر اين ويژگي را پيكربندي كرده ايد ، اما فراموش كرده ايد كه اطلاعات مربوط به يك پست خاص را به صورت دستي پيكربندي كنيد ، نگران نباشيد. Yoast به صورت خودكار عنوان ، توضيحات و تصاوير را براي مقالات بر اساس عنوان SEO و تصوير برجسته توليد مي كند.

اگرچه Yoast ده ها ويژگي پيشرفته دارد ، اما بيشتر سئو كاران براي شروع پيشرفت عمده در چگونگي رتبه بندي مقالاتشان در Google و Bing ، نيازي به فراتر از اصول اوليه ندارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۲۰ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

مزاياي نصب سايبان فلزي در فصل زمستان

اگر تا به حال با خطر و آزردگي ايوان پوشيده از برف يا يخ مواجه بوده ايد، مي دانيد كه هواي زمستان چه كاري مي تواند انجام دهد. خوشبختانه نصب سايبان فلزي مي تواند كمك زيادي به جلوگيري از تجمع برف و يخ در ايوان ها، عرشه ها يا ساير مناطق خانه شما كه ترافيك رفت و آمد را زياد تجربه مي كند، انجام دهد. ادامه مطلب را بخوانيد تا بدانيد چه چيزي باعث مي شود اين سايبان در محافظت از شما در برابر برف سنگين و يخ خطرناك بسيار مهارت داشته باشد و همچنين از ساخت آن در زمستان چگونه بهره مند شويد.

 

نصب سايبان فلزي مقاوم و با دوام
در حالي كه تمام سايبان ها براي دوام و ماندگاري بالا نصب شده اند ، ممكن است بيشتر صاحبان خانه در ماه هاي زمستان سايبان هاي بوم يا جمع شونده را برداشته يا جمع كنند. با اين وجود سايبان هاي فلزي به دليل ساختار فلزي در برابر برف يا يخ سنگين دوام بيشتري دارند. اين بدان معناست كه آنها زير سنگين برف سگك نخواهند زد و همچنان مانع جمع شدن برف ها در ايوان شما مي شوند.

مطالعه بشتر: سقف متحرك در شهريار

سايبان هاي فلزي زمان حذف برف را كاهش مي دهد
با پوشاندن ايوان ، سايبان فلزي زمان برف روبي شما را كاهش مي دهد. لازم نيست برف را از درب ورودي يا خارج از پله جلو پاك كنيد. اين اطمينان مي دهد كه هنگام قدم زدن در خارج از خانه از امنيت بيشتري برخوردار خواهيد بود و در هنگام بيل زدن خسته كننده نيز صرفه جويي خواهيد كرد. از آنجا كه منطقه تحت پوشش سايبان از برف پاك مي شود ، زمين خيس نمي شود و يخ تشكيل نمي شود كه اين امر باعث مي شود تا امنيت بسيار بيشتري داشته باشد. اين به ويژه درست است زيرا شما اغلب نمي توانيد يخ را ببينيد تا اينكه خيلي دير است.

 

ورودي شما پاك مي ماند
هنگام برداشتن برف از ايوان جلوي خود ، ميزان ردگيري برف توسط افرادي كه به خانه شما وارد مي شوند نيز كاهش مي يابد. اگر مي خواهيد از فرش مرطوب يا چوب سخت و برف يا سنگ نمك در ورودي جلوي شما ظاهر نشود ، نصب سايبان فلزي مي تواند خانه شما را از خرابكاري هاي اضافي فصل محافظت كند.

 

امروز با سايبان كاج تماس بگيريد

 

صنعتگران بسيار ماهر ما محصولات سايه اي داخلي ، از جمله سايبان هاي تجاري ، سايبان هاي مسكوني ، سايبان هاي جمع شونده ، پرده هاي رول دار ، سايبان هاي آلومينيومي و سايبان هاي فلزي مسطح را طراحي و توليد مي كنند.

http://sayebankaj.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۰۷ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران

نصب كركره برقي در شمال تهران(Polycarbonate range of shutters)، نيازمند تخصص مي باشد كه مجموعه ي ليزاتك با دارابودن متخصصاني در اين حوزه مي تواند شما را در اين امر ياري كند. نصب آسان كركره برقي را از ما بخواهيد.

نصب كركره هاي پلي كربنات مي تواند زيبايي و جلوه ي عالي به مجموعه ي شما بدهد. ما از بهترين تكنولوژي ها براي ساخت و نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران استفاده خواهيم كرد تا خيال شما را از اين مورد راحت كنيم. اين نوع كركره ها مي تواند به صورت كاملا سفارشي با هر طرحي كه مد نظر داريد ساخته شود.

همه مايلند در درهاي صنعتي با كيفيت سرمايه گذاري كنند كه نفوذ ناپذير ، بادوام بوده و همچنين به نماي كلي فضا مي افزايد. درهاي فولادي و آلومينيومي از اين جنبه به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. با اين حال ، كركره هاي پلي كربنات به عنوان درب هاي صنعتي مزاياي خاص خود را دارند.

پلي كربنات به دليل محكم بودن ، ماده محبوبي است كه در ساخت درب هاي صنعتي و ساير اقلام برقي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين يك ترموپلاستيك است كه تمام خصوصيات مورد نياز براي مناسب سازي صنايع را دارد. درب هاي پلي كربنات نيز به دليل ويژگي هاي قوي و بادوام آن جنب و جوش مي يابند و در بسياري از صنايع و جبهه هاي خريد بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. در اينجا تمام مواردي است كه شما بايد در مورد نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران بدانيد.

ويژگي هاي يك درب صنعتي پلي كربنات
در زير برخي از ويژگي ها براي بحث نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران ذكر شده است كه آن را براي صنايع مناسب مي كند:

استحكام – قدرت
پلي كربنات پليمري مقاوم و مقاوم در برابر حمله است. مشخص شده است كه مقاومت كششي اين ماده در حدود 950psi است كه باعث مي شود آن به طور طبيعي در برابر شكستگي و تغيير شكل مقاومت كند. علاوه بر اين ، اين درب هاي كركره اي داراي اتصالات آلومينيومي آنودايز شده هستند كه در نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران بين پانل هاي كركره نصب شده اند. اين باعث مي شود از لحاظ ساختاري متعادل و از هرگونه آسيب ديدگي قوي باشد. همچنين ، پلي كربنات مقاومت بالايي در برابر درجه حرارت دارد كه از فرسودگي كركره ها جلوگيري مي كند.

افزايش زيبايي شناسي
نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران فقط به شما استحكام نمي دهد، بلكه به زيبايي فضاي داخلي مي افزايند مخصوصاً اگر از آنها براي جبهه هاي فروشگاه استفاده مي كنيد. اين كركره ها ظاهري شيشه اي دارند كه به دليل آن مي توانيد از درب اتاق را ببينيد تا فضاي داخلي را مشاهده كنيد.

مطالعه بيشتر: تعميرات كركره برقي در شمال تهران

در صورتي كه مي خواهيد وسايلي مانند جواهرات ، لباس و ساير آثار هنري را در مغازه هاي خود به نمايش بگذاريد ، پس انتخاب درب پلي كربنات گزينه ايده آل است زيرا مي توانيد از وسايل موجود در مغازه هاي خود محافظت و همچنين نمايش دهيد. اين ويژگي مشابه درب صفحه نمايش قابل رويت است كه براي جبهه هاي مختلف مغازه نيز مورد تقاضا است.

كاهش مصرف
نورپردازي طبيعي يك فاكتور حياتي براي كليه صنايع و فروشگاههاي تجاري است و بايد به خاطر داشته باشيد قبل از انتخاب درب غلتك. ديده مي شود كه پلي كربنات باعث شكستن نور مي شود ، به اين معني كه توانايي تغيير جهت نور را دارد. بسياري از توليدكنندگان از اين ويژگي پلي كربنات استفاده مي كنند تا فضاي داخلي را به طور طبيعي روشن كنند. اين كار استفاده از چراغ هاي برقي را كاهش مي دهد و به عنوان ماده اي با صرفه جويي در مصرف انرژي براي بهبود نور اتاق استفاده مي شود.

تعمير و نگهداري آسان
از روند ساده تميز كردن تا دوام ، نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد. در اينجا دليل نگهداري آسان درب هاي پلي كربنات وجود دارد.

در مرحله اول ، تميز كردن پانل ها آسان و ساده است. تمام آنچه شما نياز داريد آب گرم ، صابون ملايم و يك پارچه نرم براي تميز كردن درها است. مي توانيد از گردگير يا برس براي گرد و غبار گرفتن گرد و غبار پانل ها استفاده كنيد.

به دليل داشتن ماده اي با مقاومت كششي و مقاومت در برابر دما، به راحتي مستعد ساييدگي و پارگي نيست. بنابراين ، شما نيازي نيست كه اغلب درها را تعويض كنيد. همچنين ، با نظارت منظم ، مي توانيد به راحتي از آسيب هاي عمده جلوگيري كنيد. براي اضافه كردن اين ، اين درها به خدمات نگهداري و تعميرات كركره برقي پيچيده اي احتياج ندارند.

برخي از درهاي غلتك داراي پلي گايد نايلون هستند كه اصطكاك را هنگام كار كاهش مي دهد و از ترك صدا هنگام باز و بسته شدن جلوگيري مي كند. بنابراين ، مي توانيد اغلب از روغن كاري درب ها خودداري كنيد.

همچنين ، شكل ظاهري درب صنعتي دست نخورده باقي مانده و بنابراين نياز به رنگ آميزي و لاك زدن درب را به طور مرتب از بين مي برد

عملكرد خودكار
درب هاي اتوماتيك به دليل راحتي كار محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند. باز و بسته شدن درها فقط با يك كليك يك دكمه بسيار آسان مي شود. علاوه بر اين ، نصب يك درب غلتكي اتوماتيك به ورودي جلوي زيبايي مي بخشد. بيشتر اوقات ، هنگام باز و بسته شدن درب غلتك ، احتمال تبادل گرما / سرما در اتاق وجود دارد كه ممكن است بر روي ماشين آلات نگهداري شده در داخل اتاق هاي صنعت تأثير بگذارد. اين زماني است كه درهاي اتوماتيك به كمك شما مي آيند تا درها را به سرعت باز و بسته كرده و شرايط را در داخل خانه حفظ كنند.

نصب كركره پلي كربنات در شمال تهران با تركيبي عالي از قدرت ، دوام ، ديد و عملكرد مناسب استثنايي ارائه مي شوند. تركيب اين ويژگي ها همان چيزي است كه آن را به گزينه اي عالي براي صنايع تبديل كرده است. اگر مي خواهيد روي يك كركره غلتكي صنعتي با كيفيت بالا و خيره كننده سرمايه گذاري كنيد ، بايد براي بهترين راه حل هاي كركره اي از ليزاتك ديدن كنيد.

ليزاتك ارائه دهنده بهترين ها در بحث كركره برقي و كركره پلي كربنات همواره در خدمت شماست.

https://xn----1mczac6h5a72eb07a.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۲۱ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)