sedadar sedadar .

sedadar

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۰۶ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

دماي يخچال فريزر و سايد باي سايد خود را بر چه اساسي تنظيم كنيم؟

جهت تعمير يخچال و تعمير سايد باي سايد خود به يكي از مراكز تعمير مجاز تاپ امداد در سر تا سر تهران مراجعه فرماييد.

نوع مواد غذايي و چگونگي ذخيره مواد غذايي در يخچال شما مي تواند بر ميزان انرژي مصرفي تأثير بگذارد. در مقاله ي زير قصد داريم به نكاتي راجع به تنظيم دماي يخچال فريزر و سايد باي سايد بپردازيم.

۱)مواد غذايي را با دقت ذخيره كنيد

مراقب باشيد كه بيش از حد پر نشود. پر كردن يخچال شما مي تواند مانع گردش هوا در دستگاه شود. همچنين مايعات را پوشانده و از بسته بندي مواد در هنگام نگهداري در يخچال اطمينان حاصل كنيد. نه تنها غذاهاي باز موجود در يخچال طعم و مزه شان عوض مي شود بلكه رطوبت آزاد شده باعث مي شود كمپرسور يخچال فريزر و سايد باي سايد سخت تر كار كند.

۲)از يخچال فريزر و سايد باي سايد خود مراقبت كنيد

نگهداري صحيح يخچال شما نه تنها به ماندگاري بيشتر آن كمك مي كند بلكه به صرفه جويي در مصرف انرژي نيز كمك خواهد كرد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كويل هاي پشت يخچال به طور مرتب و بدون گرد و غبار هستند. تميز نگه داشتن اين جريان باعث مي شود جريان هوا بهتر انجام شود و باعث مي شود كمپرسور راحت تر كار كند. كار ديگري كه بايد مرتباً انجام دهيد ، يخ زدايي فريزر است. يخ زدگي هرگز نبايد از يك چهارم اينچ فراتر رود زيرا اين باعث كاهش راندمان انرژي مي شود. اطمينان از عدم وجود نشت هوا نيز مهم است. هنگامي كه هواي سرد فرار مي كند، كمپرسور براي جايگزيني آن سخت تر كار مي كند. تست پول را روي درب يخچال خود انجام دهيد. يك اسكناس بين درب قرار دهيد. اگر اسكناس به راحتي وارد شود، هوا در حال نشت است و لولاي آن بايد تعويض شود. اگر بيرون كشيدن اسكناس كار دشواري باشد، مهر و موم روي درب از نظر شكل مطلوبي است. در آخر ، مطمئن شويد كه كمپرسور هموار كار مي كند. كمپرسور همان چيزي است كه هواي سرد را در دستگاه تنظيم مي كند.

۳)دماي مناسب را تنظيم كنيد

اگر يخچال يا فريزر خود را به صورت نادرست تنظيم كنيد، مي تواند از انرژي بيشتري استفاده كند. يخچال و فريزرها نبايد خيلي سرد شوند. يخچال و فريزرها بايد دماي ۳۷ تا ۴۰ درجه فارنهايت را حفظ كنند تا در راندمان بالا كار كنند و هزينه انرژي را به حداقل برسانند. فريزرها بايد در ۵ درجه باشند. فريزرهاي مستقل براي نگهداري طولاني مي توانند در ۰ درجه تنظيم شوند. براي بررسي دماي يخچال خود ، يك دماسنج را در يك ليوان آب در وسط دستگاه قرار دهيد. دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانيد. براي فريزر، دماسنج را بين بسته ها قرار دهيد. دوباره، دماسنج را بعد از ۲۴ ساعت بخوانيد.

۴)يخچال فريزر و سايد باي سايد خود را در جاي مناسب قرار دهيد

محل يخچال معمولاً توسط پريز برق و آب محدود است، اما در صورت امكان، يخچال را به صورت درست مستقر كنيد تا حداكثر استفاده از آن را بتوانيد بكنيد. اطمينان از وجود جريان مناسب هوا در اطراف يخچال و فريزر مي تواند به كارآمدتر بودن آن كمك كند. اگر دستگاه بين كابينت ها جا شده است، اطمينان حاصل كنيد كه هيچ چيزي كه در اطراف دستگاه نباشد كه مانع جريان هواي آن شود. در صورت امكان يخچال و فريزرها نبايد در نزديكي پنجره يا اجاق گاز قرار بگيرند. گرماي خورشيد يا وسايل آشپزي باعث مي شود يخچال فريزر و سايد باي سايد براي خنك نگه داشتن انرژي بيشتري مصرف كند.

https://topemdad.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۳۹ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

آيا هنگام نشت لوله هاي شما ، خانه ، كانكس يا محل كار شما دچار مشكل خواهد شد؟

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشتي در لوله ها و خرابي هاي عمده لوله كشي در خانه ها ، آپارتمان هاي مسكوني و مشاغل بيشتر از آنچه كه ما مي خواهيم بپذيريم رايج است و باور اين كه هرگز براي ما اتفاق نخواهد افتاد آسان است. با اين حال ، هر ساله ، هزاران ساختمان ، دارايي و دارايي در اثر نشت آب آسيب مي بينند ، زمان ارزشمندي از دست مي رود و هزاران دلار براي بازيابي هزينه مي شود. آيا خوب نيست كه بدانيد از شما محافظت مي شود؟ PipeBurst Pro4 با كيفيت ترين و موثرترين سيستم تشخيص تركيدگي لوله و سيستم خودكار جلوگيري از آسيب آب در بازار است. ما راه حل هاي سفارشي ، خدمات برجسته مشتري ارائه مي دهيم و بهترين ضمانت را در صنعت داريم. مهمترين مسئله اين است كه PipeBurst Pro4 از مهمترين موارد زندگي شما محافظت مي كند. نه تنها ديوارها ، سقف ها و كف ها مي توانند جايگزين شوند. PipeBurst Pro4 از دارايي ، تصاوير خانوادگي ، آثار هنري مدرسه و بچه گانه بلوط محافظت مي كند. در خانه و محل كار شما ، سيستم كنترل نشتي اتوماتيك و سريع ما از اسناد مهم رايانه اي مانند پرونده هاي كارمندان ، قراردادهاي حقوقي و بايگاني پروژه ها محافظت مي كند. همچنين از درايوها و سرورهاي گران قيمتي كه اسناد در آنها ذخيره مي شود محافظت مي كند ، نيازي به ذكر تجهيزات ديگر با ارزش در ملك شما نيست. در خانه يا محل كار ، به PipeBurst Pro اعتماد كنيد تا 7/24 ساعت به شما آرامش دهد. امروز با ما تماس بگيريد يا با ما ايميل بزنيد و نمايشي در مورد چگونگي محافظت محصولات ما از دارايي هاي شما تنظيم كنيد.

http://asmatashkhis.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۱:۳۵ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

فوايد نصب كركره برقي پاركينگ

بسياري از افراد با خريد و نصب كركره برقي پاركينگ را به همراه درب بازكن هوشمند كار عاقلانه اي انجام مي دهند. يك درب گاراژ شيك جذابيت خيابان را افزايش مي دهد ، اما همچنين امكانات براي داشتن يك خانه امن و امن را افزايش مي دهد. برخي از سوالاتي كه مردم در ذهن دارند:

 

آيا كركره برقي پاركينگ كاملا بسته است؟
ديگر هرگز نگران اين موضوع نخواهيد بود. با نگاهي به تلفن بايد مشكل حل شود. بسياري از درب بازكن هاي گاراژ هوشمند مي توانند به شما بگويند وضعيت درب شما در صورت باز بودن يا بسته بودن آن است. هر وقت پيام باز يا بسته شد ، با يك پيام به روز خواهيد شد. چقدر باحاله!! درب بازكن درب گاراژ بسيار راحت و همچنين ايمن است. بياييد فقط فرض كنيم كه شما عجله داريد ، هوا كاملاً باراني در بيرون است ، شما فقط بايد پس از فشار دادن يك دكمه روي ريموت درب گاراژ ، گاراژ را بكشيد ، درب بسته شده است ، بدون اينكه كسي (شما يا هر كس ديگري) بيرون آمدن از ماشين.

نصب كركره برقي پاركينگ خود را هوشمند كنيد.

مي خواهيد خانه خود را بازسازي كنيد ، چرا سعي نمي كنيد با در اختيار داشتن انتخاب دلخواه خود به دنبال كركره برقي پاركينگ برويد. انجام اين كار بسيار سرگرم كننده و آسان خواهد بود و همچنين همانطور كه ترجيح مي دهيد براي پناهگاه امن خود به آن نگاه كنيد. بسياري از شركت ها ابزار شخصي سازي درب گاراژ را به صورت آنلاين در دسترس دارند ، شما فقط بايد به دنبال درب رويايي بگرديد ، مدتهاست كه بدنبال آن مي گرديد و در كمترين زمان تحويل مي گيريد.

در ليزاتك كركره برقي بسيار خوب وجود دارد. آنها انواع درها را دارند ، مدرن ، سنتي يا حتي اگر بخواهيد درب خود را تعويض كنيد ، همه كارها و همه كارها بدون هيچ دردسري انجام مي شود. تعمير كركره برقي پاركينگ در ليزاتك بسيار راحت انجام مي شود.

http://xn----1mczac6h5a72eb07a.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۲۲ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

چگونه جلبك را با كفسابي جلبك پاك كنيم؟

يكي از سوالاتي كه اكثرا پرسيد مي شود كفسابي جلبك براي كف استخر مي باشد. بايد بدانيد كه برداشتن جلبك باعث از بين رفتن آن نمي شود بلكه مدت كوتاهي آن را از بين مي برد. بهترين كار كفسابي جلبك مي باشد.

ما در گروه كفسابي عبدي به طور كامل مي توانيم اين كار را براي شما انجام دهيم. استخر ها با هم تفاوت دارند و ميزان جلبك و نوع جلبك نيز مي تواند متفاوت باشد. در زير مواردي را براي شما ذكر كرده ايم.

كفسابي جلبك حوض
اين كار ساده تر از بقيه مي باشد و فقط نياز به دستگاه كفسابي مخصوص به اين كار را دارد.

كفسابي جلبك استخر پرورش ماهي
اين نوع استخر ها از آن جايي كه ماهي در آن ها دائم وجود دارد و سلامت ماهي ها بايد تضمين شود از اين رو نياز است كه حتما كفسابي به خوبي انجام شود.

براي كفسابي جلبك استخر با ما در تماس باشيد.

ما با بكار گيري دستگاه هاي پيشرفته كفسابي و داراي چندين سال تجربه مي باشيم كه مي توانيم هر نوع اسخري را از جلبك براي شما پاك كنيم. اين روش از لقمه ۴۶ آغاز مي شود و پستي و بلندي ها را از بين مي برد. و بعد لقمه ي ۶۰ و ۱۲۰ و ۲۲۰ به كار گرفته خواهد شد. بلاي جلاي بيشتر از لقمه ي ۶۰۰ و ۸۰۰ و براي جلاي خيلي بيشتر از ساب ايتاليايي نيز استفاده مي شود.

تمام اين مراحل نياز به مهارت كف ساب است كه با كفسابي عبدي اصلا جاي نگراني نيست.

http://كفسابي-سنگسابي.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۰۳ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

نكات نگهداري آسان ظرفشويي شما

با نكات نگهداري آسان ظرفشويي در خدمت شما هستيم. لوازم الكترونيكي به طور قابل توجهي انرژي و تلاش ما را ذخيره مي كنند. ما براي انجام كارهاي روزمره به آنها وابسته هستيم. دستگاه هاي الكترونيكي براي مدت طولاني مورد استفاده قرار مي گيرند ، اما استفاده نادرست و استفاده نادرست از آن مي تواند زندگي و عملكرد آن را تحت تأثير قرار دهد. ماشين ظرفشويي يكي از وسايل الكترونيكي است كه براي تميز كردن ظروف كثيف ما استفاده مي شود.

در اينجا نكات نگهداري آسان ظرفشويي آورده شده است تا ماشين ظرفشويي شما به طرز قابل توجهي كار كند و ظرف هاي تميز را براي مدت طولاني به شما ارائه دهد. طبق گفته تاپ امداد ، تعمير ظرفشويي بوش ، هر ماه دو بار فيلتر مخزن را تميز كنيد ، بهتر است باور كنيد من مي دانم كه اين يك كار است ، اما يك لحظه آن را در نظر بگيريد. اكثر گل و مواد زائد ظرف هاي شما به كجا مي رود؟ خوب ، حدود ۷۵٪ با فاضلاب فرار مي كند ، اما بقيه در فيلتر مخزن گير مي كنند. بيشتر آب هر شستشو براي هر چرخه شستشو بايد ۲۰ يا ۳۰ بار از طريق كانال مخزن عبور كند. يك كانال آشفته فقط ظروف تيره را تحويل مي دهد. هر ماه دو بار فيلتر سامپ را تميز كنيد.

براي تعمير ظرفشويي بوش با مراكز تعمير تاپ امداد تماس بگيريد.

بازوهاي اسپري به طور مداوم متوقف مي شوند
قسمت اعظم آبي كه روي ظروف شما پاشيده مي شود بايد از طريق بازوهاي اسپري عبور كند. بازوهاي سمپاش مقدار كمي مواد غذايي دارند كه در داخل آنها گير مي كند. اين كار باعث كاهش كارايي دستگاه شما مي شود. بازوهاي اسپري را در هر صورت هر سال دو بار تخليه و تميز كنيد.

چاقوهاي تيز را پايين بگذاريد
زالمن پولاك گفت من مي دانم كه به وضوح مشهود است. با اين حال ، افراد بر روي ورودي ماشين ظرفشويي افتاده اند و بر روي تيغه تيز يا مانند آن آسيب جدي ديده اند. حتي ممكن است يك زن و شوهر از تيغه هاي تيز كه لبه برش را براي چرخاندن در ماشين ظرفشويي تنظيم كرده اند ، عبور كرده باشند.

ماهانه يك چرخه خود تميز اجرا كنيد
ماشين ظرفشويي شما تلاش مي كند هر روز ظرف هايتان را تميز كند. هر چند وقت يكبار به آن يك روز رايگان بدهيد و آن را بدون پرش اجرا كنيد ، تا بتواند خودش را تميز كند.

نكته. وقتي ماشين ظرفشويي خود را روي يك چرخه خود تميز يا چرخه پاكسازي كار مي كنيد. چرخه را شروع كنيد ، حدود ۲۰ دقيقه محكم بنشينيد ، سپس ورودي را باز كنيد و در اطراف يك كوزه سركه بريزيد. كاكائو يا سركه سفيد ، تفاوتي نمي كند. در آن مرحله ورودي را ببنديد و بگذاريد ماشين ظرفشويي چرخه خود را به طور معمول كامل كند.

پس انداز كردن با نكات نگهداري آسان ظرفشويي
سركه نسبت به خريد قرص رسوب زدايي بسيار كم هزينه است. علاوه بر اين ، بسيار بيشتر دوستانه است و در صورت تخليه دستگاه به تصفيه خانه ها ، هيچ تأثير منفي روي آب ندارد.

در نظر بگير. آيا واقعاً انتظار داريد كه يك ماشين ظرفشويي چرب و لاغر و بدون لزوم نتايج خيره كننده اي به شما بدهد؟

سبد كارد و چنگال
امروزه تمايل به توليد پلاستيك با كيفيت پايين وجود دارد ، آنها خيلي زودتر از زمان آماده شدن ماشين ظرفشويي براي جاي دادن جدا مي شوند. همه توليدكنندگان ظرف حصيري جديد كارد و چنگال را به عنوان يك قسمت جديد تهيه مي كنند ، با اين حال ، آنها دائماً بسيار گران هستند. به eBay نگاه كنيد. مي توانيد يك سبد كارد و چنگال ماشين ظرفشويي گسترده خريداري كنيد كه فوق العاده در دستگاه شما كار خواهد كرد.

https://topemdad.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۲۷ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)

8 نكته مهم در هنگام استخدام تعميركار تلويزيون بايد به خاطر بسپاريد

وسايل برقي زيادي وجود دارد كه ما در زندگي روزمره خود از آنها استفاده مي كنيم و يكي از آنها تلويزيون است. اين به عنوان يك منبع سرگرمي بسيار معمول و خوب عمل مي كند. در روزهاي گذشته ، اين مورد در چيزهاي بزرگ ، جعبه اي شكل وجود داشت ، اما اكنون مسطح است ، فضاي كمتري دارد و مي توان از آن به هر دو روش آويزان به ديوار و روي ميز استفاده كرد. چندين نوع تلويزيون در دسترس است – تلويزيون هاي LED وجود دارد. تلويزيون هاي تخت ، تلويزيون هاي منحني و بسياري از انواع ديگر. مردم آنها را با توجه به هزينه ها و نيازهايشان خريداري مي كنند. در صورت بروز هر مشكلي ، هر دستگاهي بايد تعمير شود ، تعمير تلويزيون نيز چنين است. در صورت بروز هرگونه مشكل ، مي توان با يك تعميركار تلويزيون تماس گرفت و اين مشكل به راحتي برطرف مي شود.

در اينجا چند نكته مهم وجود دارد كه بايد هنگام استخدام متخصص تعمير و نگهداري تلويزيون به خاطر بسپاريد

براي يافتن بهترين خدمات ، مي توانيد به سراغ بررسي هاي اينترنتي برويد ، اما بهترين بررسي مي تواند حرف دهان شخصي باشد كه براي شما شناخته شده است. همكاران ، دوستان و اقوام شما مي توانند با پيشنهادات و تجربيات خود به شما در انتخاب سرويس تعمير بهتر كمك كنند.
سپس ، هميشه بايد بررسي شود كه شركتي كه پيدا مي كنند براي كار تعمير تلويزيون مجاز است يا خير. ابتدا مجوز بايد پس از ليست كوتاه بررسي شود.

پس از انتخاب شركت ، سرويسكاري را كه شركت براي كار شما مي فرستد بررسي كنيد. اين شخص داراي برخي از دوره هاي فني واجد شرايط است و يك فرد معتبر و مناسب براي كار شما است.

مقايسه هزينه هاي شركت هاي مختلف بسيار مهم است و اگر شركت انتخابي شما در مقايسه با قيمت هاي بازار درخواست بيشتر مي كند ، پس بايد به مذاكره بپردازيد.

اگر يك فرد شاغل هستيد ، ابتدا بايد يك زمان اسلات را در جايي كه مي تواند متناسب با برنامه شما باشد ، بدست آوريد يا به سراغ گزينه اي برويد كه زمان ارائه شده توسط آنها براي شما مناسب است.

بهتر است اگر از اين موارد س askedال كنيد و هميشه بررسي كنيد كه وقتي شركت در حال جايگزيني هر يك از قطعات آسيب ديده تلويزيون شما است ، در عوض ، آنها يك جز component اصلي را در اختيار شما قرار مي دهند.

گزينه 30 روزه گارانتي اجزاي تغيير يافته را بررسي كنيد تا در قسمت امن قرار بگيرند.
و در آخر ، براي راحتي خود بودجه ، نحوه پرداخت ، برنامه ها و … را بررسي كنيد و كارهاي خود را انجام دهيد.

درباره آراد تكنيكال و خدمات تعميركار تلويزيون
اگر صحبت از تهران باشد ، گفته مي شود سرويس تعمير تلويزيون در آراد تكنيكال بسيار خوب است زيرا بسياري از شركت هاي تعمير تلويزيون خوب حضور دارند و يكي از آنها تعمير تلويزيون آراد تكنيكال است. اين سرويس تعمير انواع تلويزيونها از جمله LCD ، LED ، Dlp Projections يا تلويزيون هاي پلاسما را ارائه مي دهد. آنها همچنين خدمات خانه را ارائه مي دهند ، بنابراين نيازي به حمل تلويزيون به مكان نيست. كار شما در آستان شما انجام مي شود. خدمات TV Repair Toronto هزينه زيادي ندارد ، مقرون به صرفه است و آنها طي چند سال گذشته خدمات مطلوبي را به هر يك از مشتريان خود ارائه داده اند.

براي بهترين پيشنهادات و خدمات ، مي توانيد با شركت تعميرات تلويزيون تماس بگيريد تا خدمات بسيار با كيفيتي را در مراكز آنها و همچنين هنگام بازديد از خانه هاي خود ارائه دهد. آنها تلويزيون هاي هر ماركي را تعمير مي كنند. آنها براي يك مارك خاص كار نمي كنند. بنابراين ، نگران مارك تلويزيون هاي خود نباشيد ، سرويس تعمير تلويزيون در آراد تكنيكال همه مارك ها را مي پذيرد و همه مشكلات مورد نياز مشتريان آنها را برطرف مي كند.

همچنين ، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين شركت ، مي توانيد به راحتي از صفحه تعمير تلويزيون آن در اينترنت بازديد كرده و اطلاعات بيشتري در مورد آن كسب كنيد.

https://aradtechnical.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۰۴ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)