sedadar sedadar .

sedadar

چه مواقعی به تعمیرکار کرکره برقی نیاز داریم؟

کرکره برقی بهترین اقدام امنیتی برای محافظت از مکان در شرایط مختلف است. کار مداوم می تواند بر عملکرد کرکره برقی تأثیر بگذارد. برای این منظور ، شما باید به موقع تعمیرات کرکره برقی را انجام دهید و تعمیرکار کرکره برقی علائم آسیب دیدگی یا اشکالات عملکردی را بررسی می کنند.

مهم است که برای تعمیرات کرکره برقی با افراد متخصص تماس بگیرید تا بلافاصله به این مسئله رسیدگی شود. در اینجا قصد داریم به شما کمک کنیم مشکلات را بشناسید تا بتوانید قبل از بزرگتر شدن موضوع به موقع با متخصصان تماس بگیرید.

کار با کرکره برقی روان نیست
کار با کرکره برقی به دلایل زیر ممکن است دشوار باشد:

وقتی می خواهید کرکره ها را باز یا بسته کنید ممکن است گیر کند. با پاشش ریل با استفاده از روان کننده می توان مشکلات را حل کرد.
کرکره ها می توانند فقط در نیمه راه باز یا بسته شوند. دلیل اصلی این امر تجمع خاک است که می تواند از طریق سنسورهای مجاورت وجود داشته باشد. دلیل دیگر وجود خاک در پیست است. شما باید خاک یا آوار را پاک کنید.
کرکره غلتکی پس از استفاده مداوم ، حرکت ناخواسته ای را نشان می دهد. ممکن است آنها به طور ناگهانی حرکت کنند یا در جای خود نمانند.
تماس با افراد حرفه ای باعث می شود شما بتوانید به موقع کرکره ها را درست کنید و امنیت به خطر نمی افتد.

صداهای نامطلوب
هنگام کار با کرکره ها ، صداها و صداهای ناخواسته را می شنوید. اگر بعضی از قطعات را روغن کاری کنید ، مشکل حل می شود. درصورت شروع جیغ زدن ، جغجغه ، یا تولید صدای غیر قابل تحمل ، باید حرفه ای ها را استخدام کنید. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که مسئله اساسی وجود ندارد و به موقع به آن پرداخته می شود.

علائم قابل مشاهده آسیب
وقتی در اطراف ملکی که کرکره برقی نصب شده نیستید ، ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. برخی از دلایل آن عبارتند از:

متجاوزان یا سارقین سعی می کنند به محوطه نفوذ کنند که باعث آسیب جدی به کرکره می شود. آنها ممکن است عملکرد صحیحی نداشته باشند و به همین دلیل است که شما باید با متخصصان تماس بگیرید.
فرورفتگی می تواند به دلیل حوادثی مانند برخورد وسایل نقلیه به کرکره یا سنگ زدن در هنگام نفوذ ایجاد شود.
مسائل مربوط به نشت

کرکره غلتکی برای محافظت از هوا طراحی شده است. با گذشت زمان ، کرکره ها می توانند به دلیل فرسودگی و مراقبت بدون مراقبت ، دچار مشکلات نشتی شوند. ممکن است پس از ورود باران یا هوای سرد به محل در طول زمستان ها ، متوجه جمع شدن آب در این ماده شوید.

مهم نیست که چه مسئله ای است ، شما باید با متخصصان تماس بگیرید تا کرکره ها را به موقع درست کنید. یکی دیگر از دلایل احتمالی سایش شامل:

سن ، اگر عمر کرکره غلتک چندین سال باشد.
آب و هوا ، این به معنی باران شدید و شرایط برف است.
زنگ زدگی و خوردگی به دلیل نگهداری خالص.
برای تعمیرات کرکره برقی خود کافی است با ما در تماس باشید.

https://xn----1mczac6h5a72eb07a.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۳۸ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)