sedadar sedadar .

sedadar

سایبان مغازه با ساز متفاوت

سایبان کاج بزرگترین تأمین کننده و نصب کننده سایبان مغازه در تهران است. با طیف وسیعی ازسایبان پاسیو و ایوان های شیشه ای که ظرافت ظریفی را در خانه و باغ شما ایجاد می کنند ، همچنین بنادر و کاروان های نوآور Carports و Caravan از حداکثر حفاظت از هر وسیله نقلیه برخوردار هستند.

دامنه محصولات ما شامل ، سایبان های پاسیو ، سایبان های چوبی ، ایوان های شیشه ای ، سقف متحرک ، سایبان های بیش از درب ، سایبان ها و همچنین سایبان های مدرسه ای و تجاری است.

با تضمین حداکثر 10 سال ، خیالتان راحت می شود که سایبان ها و ماشین های حمل و نقل ما آزمون زمان را تحمل می کنند - حتی اگر توسط آب و هوای غیر قابل پیش بینی انگلیس آزمایش شوید.

باران بیایید یا سایبان ها و ماشین های مخصوص ساخته شده ما را بدرخشید به شما امکان می دهد در تمام طول سال از فضای بیرون خود لذت ببرید. از نشستن در باغ و استراحت قبل و بعد از کار گرفته تا پوشاندن وسیله نقلیه خود ، بنابراین می توانید بدون خیس شدن از اتومبیل خارج شده و به خانه خود بروید - سایبان ها و کالسکه های شیک ما پناهگاه مناسب برای هر آب و هوا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سایبان شیشه ای Clearview جدید ما برای کسانی که بدنبال فضای روشن هستند و اجازه می دهد مقدار زیادی نور طبیعی برای فیلتر کردن مناسب باشد ، در حالی که سایبان های پاسیو پلی کربنات برنز ما در ارائه یک صفحه حریم خصوصی با آرامش ایده آل هستند.

اکثر سایبان مغازه ما دوستانه DIY هستند و بنابراین به یک متخصص نصب نیاز ندارند ، با این وجود ما می توانیم خدمات متناسب با هزینه اضافی را ارائه دهیم.
برای نقل قول اینجا را کلیک کنید

طیف گسترده ای از سایبان مغازه متناسب با سلیقه شما و بودجه شما برای باغ شما طراحی شده است. برای دیدن نمونه هایی از نصب های اخیر سایبان پاسیوی ما به صفحه گالری ما مراجعه کنید یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 0345 241 7182 با ما تماس بگیرید.

اگر شما در حال برنامه ریزی پروژه ای هستید ، پروژه داخلی یا تجاری باشد ، Portman Asset Finance می تواند بودجه اضافی مورد نیاز شما را برای تأمین آرزوی خود تأمین کند. به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ با ما تماس بگیرید.

http://sayebankaj.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۱۹ توسط:sedadar موضوع: نظرات (0)